{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Adfærd - Hvorfor gør hun sådan? {{forumTopicSubject}}

Ofte om morgenen når jeg begynder at vågne, kommer Siri og morgenputter hos mig. Hun er glad og spinder og ælter og alt det der. Men hvis lille Mibber så kommer op i sengen - lige så stille og hun spinder - går hen til Siri og de tager næserne sammen og Siri slikker blidt Mibber på hovedet et par gange mens de begge spinder, hvorefter Siri så pludselig hvæser og stikker Mibber en flad lussing! Derefter er det som regel Siri der mobset og hopper ned af sengen.
Hvorfor gør Siri sådan? Det er synd for Mibber at hun aldrig må være med til morgenputning smiley
Det skal lige siges at jeg intet gør når det her sker. Jeg blander mig slet ikke i det, og der er ingen der får skældud.
PS Hunden må forresten GERNE være med til morgenputning. Det er Siri ligeglad med.
Hjælp mig lige til at forstå mine katte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærd - Hvorfor gør hun sådan?
  • #2   31. jan 2013 Øv så får Mibber jo nok aldrig lov til, at være med til morgenputning. Suk, hvorfor kan vi ikke alle bare være venner? smiley

  • #3   31. jan 2013 Forresten. Siri slikker også mig i ansigtet, sådan lige mellem øjnene. Er det også dominans overfor mig?

  • #5   31. jan 2013 Hvis du gerne vil have Mibber med til morgen putning så foreslår jeg at du løfter hende over på den anden side af dig.

    Mine 2 drenge vil også gerne begge putte men somregel ikke samtidig. Det kan kun lade sig gøre hvis de ligger på hver sin side af mig og jeg så har en kat under hver arm smiley

    De skiftes til at dominere, hvis man går ud fra deres slikke adfærd. Hvis de slikker på hinandens hoveder er det optakt til slåskamp i det her hus. Det er forskelligt hvem der vinder.


Kommentér på:
Adfærd - Hvorfor gør hun sådan?

Annonce