{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Et lille spørgsmål mere.. {{forumTopicSubject}}

ja jeg føler mig altså som total begynder i at have kat, og jo det er jeg skam nok også..

vi fik jo denne her 3 årige kat igår, hun har indtil videre tilbragt tiden inde på vores kontor.. hvor hun også har sin bakke, men det er jo ikke der, bakken skal være fremover.. hvornår skal jeg flytte bakken til der hvor den skal stå.? hun vil ikke for godt udad det værelse endnu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille spørgsmål mere..
  • #2   29. jan 2013 Ja enig med Lotte, flyt endelig ikke bakken før end hun er 100% tryg ved jer og omgivelserne, når hun begynder at vove sig ud og begynder at virke lidt tryg, så sæt en bakke der hvor du ønsker den, men flyt ikke den anden, før du kan se at den anden bakke bliver brugt flittigt.

• #5   29. jan 2013 Som de andre skriver så tager det længere tid at´få en "ældre" kat til at vænne sig til nye omgivelser og ejere. Så tag det helt roligt og så er jeg sikker på at du ikke er et øjeblik i tvivl om hvornår du flytter bakken. Jeg vil så sige at det med at flytte bakken, kan give noget forvirring for katten, så der kan ske uheld.

• #6   29. jan 2013 Hvad med at få en bakke mere og så sætte den der hvor du egentlig vil have den stående, så kan hun FINDE den når hun begynder at gå rundt, og så er det måske ikke så følsomt at flytte den du har nu, hvis hun er begyndt at bruge den nye smiley

• #7   30. jan 2013 Giv tid som de andre også siger;)
    Kan fortælle at min dejlige kat, som jeg købte fra internat som 13mdr. gammel, og som vi faktisk følte faldt rigtig godt til med det samme, kan jeg faktisk se en udvikling og virkelig se hvem han er nu, og der er altså gået 1 1/2 år;)

Kommentér på:
Et lille spørgsmål mere..

Annonce