1.117 visninger
|
Oprettet:
Billeder af jeres katte/dyr - Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg har kigget lidt rundt på KG for evt. inspiration til billeder af sin mis. Jeg kunne godt tænke mig at få taget nogle billeder af Phoebe.
Det skal så lige siges at hun er en killing med krudt i r*ven og ellers er hun kælen og sover.
Jeg har selv tænkt mig at tage billederne og ville derfor høre Jer derude hvordan får I sådan nogle gode billeder af Jeres katte?
Hvis i mangler oplysninger/gerne vil vide mere om det jeg søger så skriv endelig. Jeg vil så godt jeg kan forklare det så
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
nov 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 67
http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/10922-foto_leg
Billederne af den grå og hvide er jeg især betaget af
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Ellers skal du regne med at bruge nogle timer på at skyde en hel masse billeder... i alle mulige vinkler... og meget gerne tæt på.... og her er det vigtigt at du har et godt objektiv... så du ikke skal for tæt på katten, så den bare bliver irriteret
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
De billeder du henviser til er også lidt efter redigeret... så det er jo noget du skal have mod på at prøve
Og husk at billeder af børn og dyr skal tages i øjne højde... så ligge hun på gulvet så er det bare ned på maven
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg gør det, at jeg laver det "pænt" i en stol eller på sofaen, og så sætter jeg ham der, eller venter på, at han selv går derhen, find evt. kattens bedste sovested, og lav det pænt Så tager jeg en masse billeder, og så bliver der et par gode ud af det
Ellers går jeg udenfor, når han er ude, og tager en masse billeder af ham derude, der bliver også nogle gode imellem Og nogle gange leger jeg med en lege pind i den ene hånd, og tager billeder med den anden Det kræver lidt øvelse, men det kan lade sig gøre.
nov 2012
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 74 Svar: 262
Held og lykke
okt 2012
Følger: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 51
http://www.kattegalleri.dk/galleri/47514-bengal_kungsgarden_i_am_rochester_azrael
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Den funktion på kameraer, der reducerer "røde øjne", virker ikke, når det drejer sig om katte. Deres øjne bliver neon-farvede, så undgå at katten kigger i kameraet, når du ikke fotograferer i dagslys.
nov 2012
Fotografere (for det meste) i øjenhøjde, MEGET tålmodighed og lidt mere Men tak for Jeres råd, de er ikke forgives selvom jeg gjorde meget af det.
*Carolinee : Helt vild med profilbilledet, og det album du henviste til er jeg også vild med dem udenfor og dem med den sorte baggrund
Billeder af jeres katte/dyr - Hjælp