{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.503 visninger | Oprettet:

Sætte to killinger sammen {{forumTopicSubject}}

Hej!

For cirka 1 måned siden fik min ene sambo en killing, og ham er vi super glade for smiley Nu har vi dog besluttet at få en killing mere ind i huset, så den nuværende kan få noget selskab. Vi er dog lidt usikre på hvordan vi skal sætte de to sammen bedst.

Den nye killing henter vi i morgen. Han er kun cirka 1 måned ældre end min sambos killing. Begge hankatte.

Nogen gode råd til hvordan vi bedst sætter dem sammen og præsenterer dem for hinanden? Noget erfaring med at sætte killinger fra forskellige kuld sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sætte to killinger sammen
  • #2   14. jan 2013 Og kasteration smiley så får du 2 gode drenge uden hormon problemer smiley

• #3   14. jan 2013 Ja da jeg fik nr 2 kat, da satte jeg bare transportkassen med den nye midt på stue gulvet, og åbede lågen så den kunne komme ud i sit tempo, hvilket var pænt hurtigt smiley , men det er forskelligt fra kat til kat.
    Lad den nye kat lære hjemmet at kende og lad de 2 katte lære hinanden at kende i deres tempo, der er sikkert en del hvæs og brummen i starten, og måske også nogle dask, men lad være med at blande dig alt for meget, kun hvis de virkelig angriber hinanden med bid hårdt i stuben og blodet flyder, hvilket jeg tror er ret usansynligt med killinger, de er noget mere åbne overfor andre katte end voksne katte er..

Held og lykke, og rigtig godt tænkt at i vil give jeres kat en legekammerat..
    Kom gerne med en lille update om hvordan første møde er gået smiley

Hov og skil dem endeligt ikke ad heller ikke om natten, de skal nok klare den, selv om de hvæser af hinanden..

• #5   14. jan 2013 Ja den med 2 kattebakker er jeg enig med, især i starten hvor killinger ikke skal være for langt fra bakken før det kan gå galt, især hvis de leger..

Men jeg vil altid syntes at 2 katte = minimum 2 kattebakker..

• #6   15. jan 2013 Det er jo super :)! Min sambos kat har jo allerede sin kattebakke, og får en bakke med til min basse der kommer i morgen.

Min sambos kat er også allerede blevet kastreret, og det regner jeg også med min basse skal, når han lige er faldet lidt til smiley

• #7   15. jan 2013 Glæd jer smiley det er herligt.

• #8   15. jan 2013 Ja glæd jer, der er intet mere livsbekræftende end at iaktage 2 killinger der leger lystigt sammen smiley

• #9   15. jan 2013 Du skal naturligvis, inden de sættes sammen, være sikker på at ingen af killingerne fejler noget der smitter. Er begge vaccineret iht til foreskrifterne minimeres risikoen.
    Held og lykke

• #10   15. jan 2013 Så har vi fået lille basse hjem smiley

Den nye er rigtig sød og nysgerrig. Han vil gerne lege med den nuværende killing. Han er dog lidt mere strid. Hvæsser af ham, og prøver at give ham nogen dask. Det går forhåbentlig over, når den nuværende lige finder ud af at den nye er sød og ikke gør ham noget smiley

• #11   15. jan 2013 Det er meget normalt, den førstankommende reagere på at der kommer en fremmed ind på dens territorium, lad dem bare finde ud af det indbyrdes, det er killinger, så de finder hurtigt ud af at den anden ikke er farlig, men faktisk til at lege med..

I skal endeligt ikke blande jer..

Kommentér på:
Sætte to killinger sammen

Annonce