3.214 visninger
|
Oprettet:
Jer med "efterlyste" katte.....har i prøvet... {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg selv en kat der er blevet væk, så ved hvor forfærdelig en situation det er at stå i
Jeg har efterlyst ham over alt på nettet og skal ud og sætte efterlysninger op i morgen.
I min søgen på nettet er jeg løbet over et par personer som kan telepati, dvs. de kan "se ud gennem kattens øjne", og derved finde ud af hvor den er, altså om den fx. er lukket inde et sted, er død eller løber rundt osv.
Ved ikke om i andre med bortkommende katte har overvejet denne mulighed?
Man er jo nærmest villig til at gøre ALT for at få ens kære misser tilbage
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 20
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
MEN PAS PÅ! Der er ikke dén evne folk ikke kan få bare for at få penge, så jeg ville holde mig til efterlysninger hvis jeg var dig.
Håber at du fåt din mis hjem igen:)
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Det lyder ligeså realistisk som en åndemanere.
Tror desværre det er folk der udnytter desperate mennesker i desperate tider
jan 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 90
Min mors kat forsvandt også en gang, hun spurgte en af hendes veninder, som kan sådan noget, om hun kunne se ham nogen steder, hun sagde til min mor at der nok ikke var håb for at han var i live, men det viste sig at min mors veninde, mærkede min mors frygt for at han ikke var til mere, i stedet for at stille ind på hvor han var henne. Det kan godt være svært at adskille de to ting.
Til gengæld har overnævnte veninde haft ret 9 ud af 10 gange.
Og med det vil jeg bare sige, at nogen kan være oprigtige nok, men selvfølgelig er der folk der kun er ude efter penge desværre.
Lydt også til din egen mavefornemmelse og prøv det som du synes føles rigtig, hvis det giver dig ro i sjælen at prøve det, så synes jeg bestemt at du skal det.
Jeg krydser fingre for at din mis kommer hjem!!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Jeg har dog søgt en del på nettet, og en dame ved navn Anette Røpke, skulle ifølge et par andre (med gode erfaringer), kunne gøre dette.....problemet er bare at dem der har denne evne , efter sigende kun kan se hvor katten er ud fra kattens øjne....så kan godt være at det fx er en garage, men hvor pågældende garage så ER henne, det er så lige det
Dog er det vel et kæmpe plus, så man ved om katten stadig lever..... For så kan man jo tage en del ekstra midler i brug....Hvis man ved at den er lukket inde, kan man kalde byen rundt, ved hvert hus, men ved man at den befinder sig ude i en skov, er der måske ikke den store grund til at søge byområdet tyndt
Anyways, kunne godt tænke mig at høre jeres andres (med bortkomne katte), hvad midler i har taget i brug under jeres efterforskning, for måske i kan komme med noget jeg ikke har tænkt på....
Jeg har oprettet efterlysninger på rigtig mange efterlysningssider på facebook, kotaktet byens dyrlæge, oprettet efterlysninger på dyrenes beskyttelses hjemmeside, samt katteregistrene, dba, guloggratis samt sendt mails ud til alle elever/ forældre på min søns skole.
I aften vil jeg ud at dele flyers rundt til hver enkelte postkasse i et bestemt område, samt sætte plakater op fjernere steder i byen..... ved dog ikke helt hvor stort et område jeg skal gøre dette over. Min kat er normalt ude et par timer, men hvorhen han normalt render, har jeg overhovedet ingen ide om....
Hvor langt kan en kat nå på to timer, hvis den "ikke har travlt"??
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Endeligt kan den jo være blevet lukket inde måske et sted hvor familien er taget på ferie eller lign..
Du må bare blive ved at kalde og lede og håbe..
Jeg håber din kat kommer hjem igen..
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
sep 2012
sep 2012
Jer med "efterlyste" katte.....har i prøvet...