{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.214 visninger | Oprettet:

Jer med "efterlyste" katte.....har i prøvet... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg selv en kat der er blevet væk, så ved hvor forfærdelig en situation det er at stå i smiley

Jeg har efterlyst ham over alt på nettet og skal ud og sætte efterlysninger op i morgen.

I min søgen på nettet er jeg løbet over et par personer som kan telepati, dvs. de kan "se ud gennem kattens øjne", og derved finde ud af hvor den er, altså om den fx. er lukket inde et sted, er død eller løber rundt osv.

Ved ikke om i andre med bortkommende katte har overvejet denne mulighed?

Man er jo nærmest villig til at gøre ALT for at få ens kære misser tilbage smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med "efterlyste" katte.....har i prøvet...
  • #1   2. jan 2013 Bare pas på, der er også mange fuskere i mellem.. Er stødt på et par stykker og de giver falsk håb desværre smiley

• #2   2. jan 2013 Gudskelov har jeg ikke en bortløbet kat, for det er godtnok ikke sjovt.

MEN PAS PÅ! Der er ikke dén evne folk ikke kan få bare for at få penge, så jeg ville holde mig til efterlysninger hvis jeg var dig.

Håber at du fåt din mis hjem igen:)

• #3   2. jan 2013 Se igennem kattens øjne?

Det lyder ligeså realistisk som en åndemanere.
    Tror desværre det er folk der udnytter desperate mennesker i desperate tider smiley

• vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 34
    #4   2. jan 2013 det vil jeg gerne høre mere om, har selv en kat, der er bortkommet for nogle år siden, går stadig om håber på hun kommer hjem igen

• #6   2. jan 2013 Min mor er clairvoyant og hun tager ikke penge for det. Det er desværre ikke hendes speciale, så derfor "tør" hun ikke at stille ind på det, da hun kan risikere at skabe falske forhåbninger, hvis hun tager fejl. Desværre, eller havde jeg med glæde spurgt hende om hun kunne mærke din kat nogen steder.

Min mors kat forsvandt også en gang, hun spurgte en af hendes veninder, som kan sådan noget, om hun kunne se ham nogen steder, hun sagde til min mor at der nok ikke var håb for at han var i live, men det viste sig at min mors veninde, mærkede min mors frygt for at han ikke var til mere, i stedet for at stille ind på hvor han var henne. Det kan godt være svært at adskille de to ting.
    Til gengæld har overnævnte veninde haft ret 9 ud af 10 gange.

Og med det vil jeg bare sige, at nogen kan være oprigtige nok, men selvfølgelig er der folk der kun er ude efter penge desværre.
    Lydt også til din egen mavefornemmelse og prøv det som du synes føles rigtig, hvis det giver dig ro i sjælen at prøve det, så synes jeg bestemt at du skal det.
    Jeg krydser fingre for at din mis kommer hjem!! smiley

• #7   3. jan 2013 Ved godt at der er rigtig mange plattenslagere derude smiley

Jeg har dog søgt en del på nettet, og en dame ved navn Anette Røpke, skulle ifølge et par andre (med gode erfaringer), kunne gøre dette.....problemet er bare at dem der har denne evne , efter sigende kun kan se hvor katten er ud fra kattens øjne....så kan godt være at det fx er en garage, men hvor pågældende garage så ER henne, det er så lige det smiley

Dog er det vel et kæmpe plus, så man ved om katten stadig lever..... smiley For så kan man jo tage en del ekstra midler i brug....Hvis man ved at den er lukket inde, kan man kalde byen rundt, ved hvert hus, men ved man at den befinder sig ude i en skov, er der måske ikke den store grund til at søge byområdet tyndt smiley

Anyways, kunne godt tænke mig at høre jeres andres (med bortkomne katte), hvad midler i har taget i brug under jeres efterforskning, for måske i kan komme med noget jeg ikke har tænkt på....

Jeg har oprettet efterlysninger på rigtig mange efterlysningssider på facebook, kotaktet byens dyrlæge, oprettet efterlysninger på dyrenes beskyttelses hjemmeside, samt katteregistrene, dba, guloggratis samt sendt mails ud til alle elever/ forældre på min søns skole.
    I aften vil jeg ud at dele flyers rundt til hver enkelte postkasse i et bestemt område, samt sætte plakater op fjernere steder i byen..... ved dog ikke helt hvor stort et område jeg skal gøre dette over. Min kat er normalt ude et par timer, men hvorhen han normalt render, har jeg overhovedet ingen ide om.... smiley

Hvor langt kan en kat nå på to timer, hvis den "ikke har travlt"??

• #8   3. jan 2013 Hvor langt væk en kat går kommer i høj grad også an på om det er en fertil kat eller ej om det er en hun eller hankat, fertile hankatte kan gå op til 5 km for at finde en dejlig hunmis, neutraliserede og hunkatte plejer at gå kanp så langt, men du kan jo også være uheldig at din kat er hoppet op/ ind i en bil og på den måde er kommet langt væk hjemmefra..

Endeligt kan den jo være blevet lukket inde måske et sted hvor familien er taget på ferie eller lign..

Du må bare blive ved at kalde og lede og håbe..
    Jeg håber din kat kommer hjem igen..

• #9   3. jan 2013 Vi mistede vores gravide kat for 5 måneder siden. Jeg kontaktede en som efter sigene skulle kunne det der. Jeg fik en cd med 30 minutters tale om vores kat. Hun beskrev at hun var i live, havde fået 3 killinger, og beskrev de omgivelser hun er i nu, og at der er en der tager sig af hende og giver hende mad. Fik at vide at hun er ikke SÅÅ langt fra vores hjem, men nok til at hun ikke selv kan finde hjem igen Hun er ikke fundet endnu, for prøblemet er at vi ikke rigtig ved hvor vi skal lede. Hendes beskrivelse af katten passede rigtig godt. Blandt andet, sagde hun at katten elskede at gnubbe sit hoved op af vores hoveder, men nu ved jeg ikke hvor mange katte der gør sådan. Har ikke selv oplevet det med andre.

• #11   3. jan 2013 Ja må indrømme at jeg heller ikke har den vilde fidus til det. Hun beskrev huset, omgivelsene og damen, der skulle tage sig af katten, meget detaljeret, men altså. Det kan hun jo nemt bare opfinde

• #12   3. jan 2013 utroligt hvad man kan finde på når man er desperart he he

Kommentér på:
Jer med "efterlyste" katte.....har i prøvet...

Annonce