SÅ er det i morgen... {{forumTopicSubject}}
At min Mibber skal til dyrlægen og steriliseres og chipmærkes, så er hun for alvor min
Men åh hvor er jeg allerede nervøs, og hun ligger bare og kigger på mig og vasker sig, og ved slet ikke hvad hun skal igennem i morgen. Jeg har det lidt skidt med, at Mibber skal i gennem sådan en omgang, efter hendes hårde start på livet (se hendes profil), men det er jo for det bedste.
Hos dyrlægen sagde en af pigerne faste i 12 timer, men det overholder jeg altså ikke da Mibber i forvejen også stadig er tynd. Hun bliver fastet i ca 8 timer.
Jeg er også nervøs for at hun piller stingene op. Jeg får hele tiden af vide at det sker såååå sjældent at en kat piller stingene op, men det gjorde min Siri altså dagen efter hun var blevet steriliseret, og det var ikke et kønt syn!
Så ja, jeg skulle lige ud med et par ting, for jeg kan altså bare ikke li' at aflevere lille Mibber hos dyrlægen i morgen. Det bliver en forfærdelig dag at skulle vente på de ringer, og siger jeg må hente hende. Jeg er så øm overfor hende, hun har jo været ved at dø fra mig en gang før
Beroligende ord og råd modtages gerne!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det skal nu nok gå fint. Og det bliver dejligt at få det overstået.
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
Jamen jeg har valgt chip til begge mine katte, da de er indekatte. Siris øre er også meget sorte inden i, så ved slet ikke om det ville kunne ses i hendes øre.
Jeg ved godt at øretattoo ville være tydeligere, men da kattene ikke kommer ud er risikoen for at de løber væk jo ikke stor. Men jeg syntes alligevel de skal mærkes, og så har jeg altså valgt chip.
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 214
jun 2009
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Det har jeg brugt til alle 3 missepiger jeg har fået fixet.. De har nemlig også pillet i stingene.
okt 2007
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jun 2009
Jeg håber hun hurtigt er ovenpå igen og jeg skal i hvert fald nok sørge for at hun har det lunt.
Hvornår skal jeg fodre hende når jeg kommer hjem med hende? Hun skal vel bare ha' det mad hun plejer at få (Arion og Lux)
jan 2012
Nu har mine 2 altid været fuldt vågne når jeg har hentet dem, de er blevet opereret fra morgenstunden og så har jeg først fået lov at hentet dem over middag, så dyrlægen har været sikker på at katten er ok efter operationen, Så ved ikke om andet spiller ind hvis katten ikke er helt ovre narkosen, men ellers spørg dyrlægen..
okt 2007
Heldigvis er min dyrlæge så sød at fodre dem med lidt også når de vågner...
Det er trods alt mange timer de har undværet mad, og hvis man nu først har mulighed for at hente dem sidst på eftermiddagen pga arbejde (kan hente i tidsrummet 14-17), bliver det pludselig til rigtig mange timer uden mad, og det er ikke sundt hvis man er lille killing.
Men derudover så bare sørg for at holde hende varm, og pas på hun ikke kommer galt afsted, de kan ikke altid forstå at de ikke kan springe rundt som normalt lige til at starte med, indtil narkosen er helt ude af kroppen.
Mht. body'en, så lavede jeg en ny hver 3. dag ca... Den blev hurtigt flosset, da de selvfølgelig vaskede den, som enhver kat nu vasker sig...
jun 2009
jan 2012
Men bare vent i morgen er hun den frække lille mis igen
jun 2009
Men det er som om Siri slet ikke kan kende hende. Hun knurre og hvæser af hende og har også givet hende en på kassen Håber det går over når Sia bliver normal igen.
Er der andre der har erfaringer med sådan en situation??
jan 2012
jun 2009
okt 2007
Det har varet 1-2 døgn, så har alt været ved det gamle igen
SÅ er det i morgen...