1.565 visninger
|
Oprettet:
Katten skal starte et nyt sted {{forumTopicSubject}}
På grund af forskellige grunde, skal min kat Bette flytte ud til mine forældre, kun efter at hun har boet hos mig en måned ):
De har en stor kvæggård, hvor kattene lever uden for, hvor de får mad serveret og ellers klare dem selv.
Men nu er jeg bekymret, hun er fra i år af, og var nogen lunde renlig da jeg fik hende, så jeg tror at hun var indekat, før jeg fik hende.
Vil hun overleve?? Vil de andre katten smadre hende?? Er der nogle herude der kan berolige mine dårlige nerver??
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Er de andre katte på gården neutraliseret?
Hvordan de andre katte vil tage imod hende afhænger af mange ting, *bla* om kattene er neutraliseret eller fertile.
Aner du ikke noget om, hvor hun kommer fra?
Er det fordi hun er tilløber eller ...?
Hvis du ved, hvor hun kommer fra, kunne det være hun kunne komme retur til kendt sted, istedet for at skulle et nyt sted hen.
Det undrer mig at din verden kan ændres så meget på en måned, at du efter så kort tid skal af med hende igen
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 13
Katten kan ikke bliver spærret inde? holdyshit, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... Men tak for at stille nogle problemstillinger op for mig
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Sorry to say
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Jeg har 5 katte og her lugter overhovedet ikke af kat. Kattebakkerne lugter heller ikke, kan stikke næsen ned uden at lugte noget..
Prøv at oprette en annonce herinde, måske det vil hjælpe nogen ser den
nov 2012
Jeg har selvfølgelig prøvet. Men tror i at hvis katten skal være hos min kæreste i 3 mdr, og derefter flytte i lejlighed med mig og ham igen, så det bliver for meget flytteri for den ????
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
Men det vil kræve at hun bliver holdt inde i et par uger, (måske endda mere når det er et helt nyt sted hvor hun ikke kender menneskene der bor der) før hun bliver lukket ud, for ellers vil hun temmelig sikkert rende væk.
nov 2012
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Hvis du vil din kat det bedste er det mindste du kan gøre at sørge for neutralisering.
Dernæst, *hvis* hun skal ud på en gård, *BØR* det være et sted hvor de andre også er neutraliseret.
Og hun skal være inde-kat, det første stykke tid, så hun ved hvor hun bor....
Jeg personligt ville slet ikke kunne bære at sætte en indekat ud på en gård, hvor den skal leve udenfor blandt en flok andre katte.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Er der en etableret flok katte i forvejen, vil de højst sandsynligt jage den væk.
Og drejer det sig om en indekat, vil vinteren desuuden være alt for barsk for den, da den ikke har dannet vinterpels.
Uanset hvad, så bør en kat, der flytter hjem, holdes inde i en måneds tid, før den lukkes ud.
Jeg ville lade katten bo hos kæresten (og ikke komme ud), men lad den få nogle ting og tæpper med, som den kender.
For resten er det ikke katten, der lugter.
Dens bakke gør, hvis den ikke holdes ren og man ikke bruger et ordentligt grus.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Man kan sige at det ikke absolut ikke er optimalt, men var det mig, der stod i din situation, så ville jeg lade hende flytte hen til din kæreste og så få hende steriliseret.
nov 2012
Jeg ved ik hvad jeg skal gøre, men har en idé til hvad der ikke skal ske, hvad der kan ske og hvad der SKAL ske..
Pia D, Kattende er ikke neutraliseret, hun er tilløber.....
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
:-S. At katten er tilløber er da ingen begrundelse for ikke at neutralisere hende.
Men betal dig da fra at indlevere katten på internat så. Internatet vil sørge for neutralisering og egnet hjem.... (dog desværre ingen garanti for at der rent faktisk viser sig et hjem).
Hvad er det katten lugter af?
feb 2010
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 214
Hvis dig og kæresten alligevel flytter sammen om en 3 mdr, så ville jeg flytte hende hen til ham (hvis han self er med på den) for så har hun jo stadig tid med dig (går da i hvert fald ud fra I ses hos ham så?). På den måde bliver den flyttet ja, men jeg vil stadig mene det er bedre end at den skal flytte ud på en gård, hvor man ikke kan vide hvordan dens fremtid vil blive.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
nov 2012
I må ikke tro jeg vil af med hende ! men det er det der er mest fair overfor min veninde og hendes far. Der er en masse private detaljer...
Men ja, nu er alle glade, undtagen mine forældres hund, nu skal han dele opmærksomheden hihi, han overlever...
nov 2012
feb 2010
Katten skal starte et nyt sted