7.993 visninger
|
Oprettet:
Min kat taber pelsen {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med (:
Mit kat er begyndt at tabe pelsen nede ved halen og op af ryggen og ned af benene.. Hun plejer at tabe det når hun har lopper. Men hun har fået loppe kur for 2 mdr siden ca.
Hun får orme kur i dag og loppe kur igen fredag .. Hvis det nu ikke hjælper er der så nogen der har en ide til hvorfor hun taber pelsen ?? Hun har også skiftet foder for en måned siden ca .. Kan det have noget med det at gøre ?? Hjælp ..
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg ved ikke om hun er udekat, men er hun det, bør du behandle forebyggende for loppe HVER måned og ikke bare en gang imellem.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Du skriver du har skiftet foder for en måned siden, startede det kort derefter??
Hvis det gjore kunne det jo godt være fodret hun ikke kan tåle, det er da et forsøg værd at afprøve det, men ville nok starte med at undersøge det med lopper først..
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 107
Siger ikke din kat har kræft, men jeg ville da få det undersøgt af en dyrelæge som har lidt mere erfaring indenfor området.
Håber ikke din kat fejler noget alvorligt
God bedring.
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 11
men giver det lige lidt tid når hun har fået loppe og orme kur og skifter tilbage til det andet foder (: Og så får hun lige en uge til 14 dage og hvis det kun bliver værre kommer hun lige et lille smut forbi dokter dyr (:
Syntes bare det er underligt når jeg ikke kan se nogen lopper på hende ..
Dk Ricka - British Shorthair & Hellig Birma:Tak (:
Og tak for svar og råd fra alle jer andre (:
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jan 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 30
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 11
jan 2020
Følger: 1 Svar: 1
Min kat taber pelsen