jubiii pøller :D {{forumTopicSubject}}
Nu har vi haft Chino i godt en måned og han havde en dårlig vane med at lave nr 2 på gulvet ved siden af katte bakken...
vi havde købt en lukket kattebakke, men han ville ikke ind i den i starten, så vi tog låget af.. det hjalp lige lidt.. han tissede kun i bakken.. og vi ventede at vågne op til en "gave" på gulvet, hver morgen... han er imellemtiden blevet kastreret og vi har prøvet at tage låget på kattebakken igen..
for to dage siden, synes jeg der manglede noget på gulvet.. og jeg synes pludseligt ikke han havde pøllet i to dage.. så jeg valgte at kigge i bakken... OG DÉR !! alle de små dejlige pøller, man kunne ønske sig :b Jeg måtte simpelthen kalde på min kæreste, for at han skulle bare se det.. haha
og dermed .. af hvilken grund aner jeg ikke .. er vores mareridt med pøllen på gulvet, ovre!! håber vi
God aften til jer alle
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 214
Er helt fascinerende hvor glad man kan blive for pøller *tihi*
Nobel har dårlig mave for tiden, så her bliver der jublet når der er 'hele pøller' i bakken
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 57
Chino havde blod i sin afføring, så vi måtte hurtigt til vagtdyrlægen og fik noget medicin... så vi har også været der, hvor vi holdt øje med "faste pøller" ..
God bedring til Nobel
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 214
Tak
Nobel har indtil mandag til at få normale pøller - ellers er det afsted til dyrlægen, og muligvis få lavet en afføringsprofil!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Men tillykke
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Min bakke bliver ordnet måske hver 4. Dage.
Min kat er sku ligeglad, har aldrig uheld af den grund
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Såååå jeg er på nippet til at forstå din kat:)
Nå, men jeg har nu også haft pøller på gulvet et par dage, men det er bare fordi at Elvis ikke altid kan sigte, så han ramer ved siden af kassen:)
Problemet er så ikke større end at pøllerne kan komme i toilettet:)
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg kan ikke lade være med at smile for mig selv - en fyldt kattebakke må være det samme som et fyldt tørkloset på en festival - bvadr")
jun 2009
det var to dage, vi ikke havde skiftet den.. tag det roligt!
desuden havde vi med vijle lagt en af hans pøller derind fordi vi håbede på at han så ville lugte sig til hvor han skulle pølle...
men det var bestemt ikke fordi vi ikke skifter den.. for han gjorde det lige fra start!
så hvad med at spørger hvor tit vi skifter den, istedet for at gå ud fra at vi slet ikke tager os af vores kat!
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 107
Hvor er det dejligt at han har fundet ud af at det er Okay at gå i bakken og lave i stedet :). I har måske gjort det helt rigtige, at ligge en ind og lade ham se at det er Ok, og så afvente, hvis I kom rendende hver gang og fjernede, ville han måske se det som at det var forkert. :)?
Lotte.
Syntes du er lidt for hurtig ude med riven, INGEN siger at de ikke tømmer hver dag eller at de ofte er fyldte, og at det er derfor at Chino ikke ville i den, for han går jo derind og tisser. Nogle gange tager det tid, og der kan være hundredevis af årsager, og andre gange, går de i den som det første.
Er glad for at Chino er blevet helt renlig
God dag/aften alle sammen
jun 2009
hvor er det dejligt, at det ikke er alle der er negative fanatikere.. ^^
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jun 2009
indlægget var jo egentligt ikke et spørgsmål, men en konstatering om at vores kat er blevet helt renlig.. så der behøver ikke komme nogle antagelser, men egentlig bare et klap på skulderen.. det kan alle da bruge
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 107
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
feb 2012
min lille dame kommer VIRKELIG ikke af med særlig store mængder. Ved godt det lyder af meget lidt og kunne også godt tømme den oftere, men det er næsten ikke nødvendigt, da det er så lidt hun kommer af med
feb 2012
nov 2012
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
Kig forbi mine katte, Cloe Von Søholm og Tippi Von Søholm
jubiii pøller :D