{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

kan ikke lide deres foder {{forumTopicSubject}}

har nu efter halvanden måned nu måtte sande at mine missere ikke længere vil spise Arion mere
de har nok spist max 2kg a den ene sæk og tja killinge sækken gemmer jeg ihvertfald til killingerne kan spise selv
kan jeg levere den tilbage ? selvom det snart er 1½md siden den blev købt??
syntes det er meget træls RC spiser de gladeligt (fik en lille sæk a min mor) men når der ikke er RC og kun Arion så koster det kassen i vådfoder de vil bare ikke =S
HVAD GØR JEG?? misse mor bliver jo tynd og producere ikke hvis jeg nægter hende vådfoder og kun giver hende tør foderet =S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke lide deres foder
  • #1   12. nov 2012 Jeg tror ikke du kan levere det tilbage når der er taget 2 kg, men kan du ikke købe noget RC foder (og vil nok anbefale killingefoder så længe hun har killinger) og så blande det sammen med Arion fodret du har vil de så ikke spise det??

• #3   12. nov 2012 tro mig mine katte mangler intet, hun får killinge foder og det som kasteraten får det plejer e begge at spise da hun er lidt sjov med foder når "han"katten får foder så skal hun ha det samme...
    jeg arbejder nogen gang fra kl 8-01 hvor jeg ikke kan komme hjem og vådfodre hende derfor absolut ikke at hun ikke må få det men syntes det er synd for hende....
    de får også engang imellem raw foder...

har prøvet at blande men ARION bliver spyttet ud har da tænkt på om der er noget galt med det for de plejer ikke at reagere sådan de plejer at spise med velbehag '=s

• #4   12. nov 2012 Bette **men ARION bliver spyttet ud har da tænkt på om der er noget galt med det for de plejer ikke at reagere sådan de plejer at spise med velbehag**

Der har rent faktisk været noget galt med Arion for et stykke tid siden, hvor firmaet trak det tilbage - kan være du har fået fat i en smutter...).

Kan selvfølgelig være dine katte bare har fået mere smag for RC, og derfor sorterer Arion fra, men jeg ville bestemt lade tvivlen komme kattene til gode, og få fat i noget andet tørfoder i en fart.

Edit: Det er åbenbart et år siden, den var gal med Arion:
    http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/93415-til_jer_der_fodre_med_arion_kitten

• #5   12. nov 2012 jaaah hopper glad ned og køber en sæk RC i morgen puha den får jeg øre varmere for a resten a familien da stor set alle hundene er RC allergikere =S dog min mor har brugt en prøve hun fik a RC til en lille strejfer der kom i deres skur som vi fremlyste så resten fik jeg hmmm ja de kære bebser

• #6   12. nov 2012 Ingen grund til at gemme killingefoderet. Giv det til missemor (hvis hun vil ha' det).

• #7   12. nov 2012 Vi skrev vist samtidig smiley

Du kan jo også prøve et hvilket som helst andet foder, og se om det falder i smag.
    Jeg har fx prøvet noget fra Lidl (kan ikke huske om det er det, der hedder Coshida), men indholdet lignede til forveksling RC, Hills og lign.

• #8   12. nov 2012 har lige mailet til dem håber på svar fra dem er lidt ked a det for Diva har tynd mave og lige skedt i køkkenet =S hun er lige blevet tjekket ved dyrlægen efter fødsel og er sund og rask

Kommentér på:
kan ikke lide deres foder

Annonce