{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg set en del tråde vender sig om til et andet emne.. Nemlig hvilket foder der er bedst til vores katte.

Så jeg synes vi kunne tage denne diskussion over denne tråd i stedet.

Hvad bruger i til jeres katte og hvorfor?
Og hvad ville i slet ikke give til jeres katte og hvorfor?

Jeg kan starte, vi gav vores kat hills tørkost i starten og nu har vi ændret det til mærket select gold. Han er vild med det, og ja vi er blevet rådet til at give ham disse mærker, så derfor har vi valgt det. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #2   1. nov 2012 Min kat havde meget dårlig mave, pruttede og lavede fæle bløde lorte og nogle gange helt tyndt...og hun var en lille meget slank/tynd pige..det var på Hills

Fik skiftet til Applaws kornfrit, og nu er der endelig ingen problemer, hun er blevet fin i huld og blød pels. og så dåsemad i ny og næ

• #4   1. nov 2012 Synes der er mange delte meninger om Whiskas. smiley
    - Det er desværre det eneste vådfoder vores kat gider spise, vi har prøvet snart alt, men han rør det ikke.

• #5   1. nov 2012 Vi har haft lidt problemer med "blød mave" uden der har været nogen forklaring på det , der blev prøvet alt , zoolac , kattemalt , skånekost osv. Dyrlægen kunne ikke finde noget , så det var lidt af en gåde !?! Men så blev vi anbefalet at prøve IAMS hairball control (tørkost) og hokus pokus , flotte pølser i bakken igen smiley
    Nu fodrer vi med en blanding af 1/4 IAMS Hairball og 3/4 Applaws kitten og det fungerer perfekt . Udover det får han ca 100 g Applaws vådfoder om dagen fordelt morgen/aften.

• #7   1. nov 2012 jeg bruger foder såsom applaws, porta 21 og har prøvet orijen, men den gider de ikke. har valgt dette tørfoder, da jeg ikke vil fodre med korn, og mener at kattenes måltid bør være så kødbaseret som muligt smiley af vådfoder får de forskelligt, men af mærkerne LUX (aldi), applaws, cosma og miamor. de gider ikke porta 21 i vådfoder, det ligger pænt tilbage i skålen, så det dropper jeg igen.

de er helt klart gladest for applaws i både våd og tør, og synes det er et godt foder til rimelig pris smiley De får også råt kød engang imellem, men ikke som fast del af kosten. men som erstatning for vådfoder engang imellem smiley

• #9   1. nov 2012 Jeg havde også tænkt på det med at give vådfoder 1 gang i ugen, men jeg synes det er for lidt, vores her hjemme han får noget stort set hver eneste dag. Han fortæller nærmest selv at han gerne lige vil have en lille pause, for så spiser han det ikke rigtig, så holder vi en pause på nogle dage, og så er han klar til det igen. smiley

• #12   1. nov 2012 Orijen, fungerer super. Det var ikke super nemt at skifte fra RC till Royal, især da bengaler tit har lidt følsam mave någle gange så var vi nødt til att ta det meget stille og roligt, men efter ett stykke tid så gick det super, og nu er vi allesammen riktigt glade for det smiley Når han spiste RC lugtede det riiktigt dårligt når han gik på toiletten, men det stoppede helt når det blev skiftet over till Orijen.

• #13   1. nov 2012 Vi barfer , men misserne har adgang til RC

• Gabriella
    Gabriella Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
    #17   1. nov 2012 Min kat får det billige tørfoder fra Netto og har så godt som altid fået det og hun spiser det med glæde. Til tider får hun vådfoder, igen fra Netto eller Kvickley eller patéer. Vi har aldrig haft nogle problemer med det og vores kat er sund og rask, så jeg ser ingen grund til at skifte.

Jeg ved ikke hvad jeg aldrig ville give min kat. Jeg undgår Whiskat foder, men det er nok mere fordi jeg har hørt så mange ting omkring det, samt min eks' kærestes kat levede af det og da hun så forsøgte at skifte foder nægtede katten pure at spise.

Kommentér på:
Foder

Annonce