906 visninger
|
Oprettet:
Foder {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg set en del tråde vender sig om til et andet emne.. Nemlig hvilket foder der er bedst til vores katte.
Så jeg synes vi kunne tage denne diskussion over denne tråd i stedet.
Hvad bruger i til jeres katte og hvorfor?
Og hvad ville i slet ikke give til jeres katte og hvorfor?
Jeg kan starte, vi gav vores kat hills tørkost i starten og nu har vi ændret det til mærket select gold. Han er vild med det, og ja vi er blevet rådet til at give ham disse mærker, så derfor har vi valgt det.
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Fik skiftet til Applaws kornfrit, og nu er der endelig ingen problemer, hun er blevet fin i huld og blød pels. og så dåsemad i ny og næ
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
- Det er desværre det eneste vådfoder vores kat gider spise, vi har prøvet snart alt, men han rør det ikke.
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 27 Svar: 117
Nu fodrer vi med en blanding af 1/4 IAMS Hairball og 3/4 Applaws kitten og det fungerer perfekt . Udover det får han ca 100 g Applaws vådfoder om dagen fordelt morgen/aften.
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 311
de er helt klart gladest for applaws i både våd og tør, og synes det er et godt foder til rimelig pris De får også råt kød engang imellem, men ikke som fast del af kosten. men som erstatning for vådfoder engang imellem
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
okt 2012
Følger: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 51
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
jan 2011
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
Jeg ved ikke hvad jeg aldrig ville give min kat. Jeg undgår Whiskat foder, men det er nok mere fordi jeg har hørt så mange ting omkring det, samt min eks' kærestes kat levede af det og da hun så forsøgte at skifte foder nægtede katten pure at spise.
Foder