{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

Lille tilløber killing, Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Her til aften, er der kommet en lille bitte hunkilling hen foran vores dør. og Hun MIAVER mega meget. smiley det er vildt hjerteskærende at høre på. hun vejer 1.4 KG, og har ingen chip i nakken (hvad jeg kan mærke) og intet øre tegn. Der er ingen tvlv om den er vant til mennesker da den spinder helt vildt og gerne vil løftes og kæles for.

Vi ved den ikke er fra vores vej, men vil selvfølgelig gerne hjælpe.

hvad skal vi gøre smiley ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille tilløber killing, Hjælp!
  • #1   25. okt 2012 prøv at kontakte et af internaterne, selv om der nok er lukket alle steder nu.
    Chip kan ikke altid mærkes, jeg kan kun mærke den på den ene af mine katte.

Hvis du har mulighed for det, så giv den husly, evt i et udhus med mad og vand og ring til internaterne i morgen. Så er det muligt at de kan hjælpe. Men du skal være forberedt på at de er fyldt op. Du kan også fremlyse den på forskellige hjemmesider, hænge plakater op diverse steder.

• #3   25. okt 2012 Tak det må vi prøve i morgen smiley

Den har været en kasse ud med tæppe i nu og masser af Olivers som vores alligvel ikke gider smiley kassen er stilt i skuret så der er læ, men den sidder bare ved vores dør smiley

mistænker det er en uønsket killing, smiley men nu må vi se i morgen.

vi overvejer også selv om vi skal beholde den som backup hvis der overhovedet ikke er nogle der kan hjælpe.

• #4   25. okt 2012 Jeg fik så sent som igår afhentet en lille forhutlet kat af falck. Jeg ringede simpelthen 1812 og fortalte dem om den, de fik så dyrenes beskyttelse til at ringe til mig, så måtte jeg lige forklare det hele en gang mere og så kontaktede de falck som kom og hentede den og kørte den på enten internat eller plejestation smiley

• #5   25. okt 2012 Åh :-(. Det lyder helt sikkert til at den stakkels mis, på den ene eller anden måde er blevet væk hjemmefra.
    Stil noget mad og vand ud til den, for at "holde den til"..... hvis I ikke har et bryggers eller andet rum, den kan være, indtil der er fundet en løsning.

• #6   25. okt 2012 Nåhh den lille stakkel smiley
    Ja de andre har sagt hvad du kan gøre, har ikke andre forslag end dem der er nævnt..
    Håber i finder ejeren..

• #7   26. okt 2012 tak Irene smiley

Den var der her til morgen igen smiley

Vi prøver at ringe til Falck når vi kommer hjem fra skole i dag smiley

god weekend smiley

• #8   26. okt 2012 Godt du reagerer

• #9   26. okt 2012 Temperaturen faldt voldsomt i nat, så det var slemt at tænke på den lille mis, og alle de andre små stakler, der ikke har mad og husly :-(. Håber det bedste!

• #10   26. okt 2012 stakkels lille mis smiley jeg håber det ender godt smiley

• #11   26. okt 2012 Vi har indlogeret den nu i vores kælder lige ved siden af varmerummet smiley

Så den har fået, bakke, vand mad og kaffefløde smiley

Den var mega sulten og lækkertørstig (hvis man kan sige det)

Nu har jeg fået nummeret på en kattens værn mand så må vi høre hvad de kan og vil når han tager tlf.

Vores dilemma er at vi egentlig overvejer at beholde den, men nu har den været ude og det kan vi ikke tilbyde den. da vores to drenge er indekatte. Men omvendt ved jeg ikke om den forbinder ude med noget godt, da den har sovet ude på en åben terasse i nat bl.a. smiley

• #12   29. okt 2012 Det kan godt være i nemt kan gøre den til indekat. Sidst i december måned i ca 20 graders frost, blev der kastet en lille killing ud af en bil på min gårdsplads. Han vil i dag ikke engang i nærheden af en åben dør og bærer vi ham ud, så panikker han og vil ind. Derefter gemmer han sig. Han forbinder åbenbart det derude med noget grimt.

• #13   30. okt 2012 Lyder godt Marianne smiley

Den er i Brande nu på internat, hvor den skal fixes i de næste to uger, også henter vi den i november smiley

Så den kom til den rigtige dør, og til Irene mange tak for nummeret det var en stor hjælp smiley

Fik god hjælp af den lokale kredsformand i dyrenes beskyttelse i Kolding smiley

så nu glæder vi os til Esther flytter ind om et par uger, og Mogens og Holger bliver storebrødre smiley

• #14   30. okt 2012 Anders* glad for jeg kunne hjælpe smiley dejligt at i har valgt at tage hende ind. Jeg går også og venter på at mit lille hittebarn er klar til at flytte ind

• #15   31. okt 2012 Dejligt. Endnu en heldig kat :D.
    Når I opretter "lillesøster", så giv lige et hint her i tråden.

• #16   31. okt 2012 Skal jeg nok tinka smiley

• Marianne J
    Marianne J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #17   3. nov 2012 Åh, lille Esther er en lille heldig kat. Held og lykke med hende.

Kommentér på:
Lille tilløber killing, Hjælp!

Annonce