At flytte misserne... {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for jeres råd
Min kæreste og jeg er nærmest sammen hele tiden, og da jeg har to katte, og han også har to, skiftes vi henholdvis ved at sove ved mig og ham.
Men det holder jo ikke i længden, for kattenes skyld.
Vi har snakket om at flytte mine hjem til ham, da han bor det største sted, og der er masser plads til dem alle her.
Hans katte kommer også ud, men det skal mine ikke.
Mit spørgsmål er så.. Ville det være et fornuftigt valg? Vores forhold er stadigvæk forholdsvis nyt (3 måneder), men vi får begge bare dårlig samvittighed over vi har kattene to steder.
Så hjælp lige her... Da forholdet stadigvæk er nyt, men vores katte skal jo ikke være alene hver anden dag
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 90
De er alene i en 15 timer, eller noget i den stil, og nej, det holder ikke, derfor søger jeg nu en god løsning.
Heldigvis er de ikke helt alene, de har jo hinanden
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hvis ikke du er sikker på det her er noget der holder og jeg mener 210% sikker lige nu og her, så syntes jeg det er synd at flytte kattene, hvis det viser sig om 4 måneder at i bliver uvenner og går fra hinanden, det kan tage lang tid for katte at acceptere hinanden, og her snakker vi jo om 4 katte der skal leve sammen, endda på forskellige præmisser, da dine er indekatte og du ikke vil lave om på dette og hans er udekatte hvilket der ikke <b>kan</b> laves om på, det er jo også en ting i skal være 100% enige om..
Ville jeg gøre det efter 3 måneders bekendskab - bestemt nej, men det er <b>dig</b> der skal føle efter helt nede i maven om du føler du er klar og det er rigtigt for dig OG dine katte..
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 58
Men det er bare min personlige mening.. Og det kan heller ikke skade jeres nyforelskelse at vente lidt med at få for meget hverdag over det hele
Pøj pøj med det, og træf det valg du har det bedst med!
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Jeg vil sige "VENT", katte bliver utroligt stresset af en flytning
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
At flytte misserne...