{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Program Vet
  • #2   16. okt 2012 men program vet fås som piller ?

• #4   16. okt 2012 Overvejer også sprøjter til vores...synes godt nok de er sejlivet de der lopper...har ALDRIG haft problemer med lopper i de 8 år jeg har haft katte....men i år er der altså noget der er gået galt. Bruger frontline til mine en gang om måneden og har også capstar liggende til at supplere med. Der bliver støvsuget rigtig meget men intet hjælper. Er lige med på en lytter ift. program vet også smiley

• #5   16. okt 2012 aaaah mente også combo smiley og ja det er rigtig med capstar også. Mine får det også kun når jeg fornemmer at der er storangreb. Men skal have fundet noget mod de æg der virker lidt mere effektivt end frontline combo hvert fald...

• #7   16. okt 2012 Jeg har meget gode erfaringer med Advantage Vet. smiley

• #9   17. okt 2012 vil gerne indrømme at jeg kun giver advantage når jeg ser lopper... jack havde lopper med da han kom gav ham advantage og 3 dage efter var de væk. (gav selvfølgelig også Ches) men har ikke haft lopper siden den gang sidste år i december så gav i alt i 3 mdr selvom de ikke var at se, men siden da....tjahh synes ikke jeg vil give dem noget så stærkt når der ikke er behov for det så vi venter til næste gang smiley

• #10   17. okt 2012 Jeg behandler også kun når jeg enten ser lopper eller har mistanke om at der er lopper..

Mine er indekatte, så det sker sjældent at de får lopper, men selvfølgelig kan man slæbe nogle med hjem.

• #15   17. okt 2012 Altså Program Vet i pipetter var noget af det første der kom frem - før Frontline.
    Så SÅ giftigt er det vel heller ikke.
    Men jeg kan nu godt nøjes med den halvårlige sprøjte, der er nu gået 4 måneder fra den sidste og jeg har stadig ikke lopper i huset.
    Lone jeg må godtnok også sige at du helgarderer dig.
    Hvorfor giver du ikke bare en Capstar hvis du møder en loppe / loppeekskrementer når du kæmmer din kat?

• #18   17. okt 2012 Ej altså rolig nu! Sys I er noget efter hinanden i mine oprette tråde smiley

Jeg gir kun når jeg ser, eller får de heller ikke, hundene får også kun når jeg opdager noget , men skal da lige love for at Sille havde mange på sig, så godt capster er fast i huset smiley og hun har fået en advantage i nakken i formiddags smiley

• #19   17. okt 2012 Nu har vi prøvet både frontline, advantage og program vet paste. (selvfølgelig ikke samtidig smiley )
    Alle sammen med capstar indover og vi har stadig lopper. Så slemt at to af misserne har fået klø sår op ad ryggen smiley

Så nu er der bestilt tid til dyrlæge, så fredag får alle 3 program vet loppe "vaccinen" og så håber jeg godt nok vi slipper for de kravl.

• #20   17. okt 2012 Eeeeeeej Kristine - Så uheldig har jeg også været med min Sigurd smiley Det er altså træls. De to der er tilbage nu skal der snart findes på noget nyt til og tror det bliver vaccine hvis ikke advantage virker... Håber du får løst problemet.

• #21   17. okt 2012 Irene - Ja det er super træls smiley Men har hørt at vaccinen virkelig skulle være effektiv så sætter min lid til det :S

Held og lykke til dig, med jeres loppeproblem også smiley

• #23   17. okt 2012 Lotte du har sådan set ret, for jeg kan huske et mega-effektivt loppepulver fra firserne - det hed Alugan og lugtede sæbeagtigt!
    Det blev fjernet fra markedet.......
    Nå, men mine tager tilsyneladende ikke skade af den ½ årlige sprøjte - og det virker!

Jeg synes simpelthen ikke at man skal lade det komme så vidt så der kun er Rentokil tilbage! Når det lugter af jern, så kan voldsom rengøring over flere uger og massiv bekæmpelse af lopper hos katten altså godt få styr på sagerne.

• #24   17. okt 2012 Tro mig, jeg har i flere perioder støvsuget overalt (virkelig overalt) i flere dage i træk.
    :S Har dog en fornemmelse af at det er hunden ovenfra der, og at de kommer udenfor, der gør at lopperne bliver ved.

Lige pt. finder vi ingen lopper i omgivelserne, og kun hvis vi leder efter dem, finder vi enkelte. Men nu har de fået sår på ryggen af at klø, så nu skal de HELT væk

• #25   18. okt 2012 Kirstine:
    Det kan tage ½ år inden du bliver dem kvit derfor synes jeg også at du skal begynde med Programsprøjten.
    Jeg har brugt det i et år og det er effektivt.
    Det er faktisk lettere hvis man har vaskbare gulve og ikke væg til væg tæpper, for de æg er så bittesmå, så de ligger bare nede tæpperne,
    Da jeg havde massiv loppeangreb, var jeg oppe på daglig gulvask og støvesugning, min nabo må have troet at jeg var blevet vanvittig.
    Det endte også med at jeg måtte sprøjte hjemmet 1 gang, men det er bestemt ikke sundt.
    Jeg brugte Ardap og der kom tilfældigvis ind da jeg lige var færdig og fløj i retning af mig. Et enkelt pust på hvepsen og den faldt besvimet om og vågnede igen og kravlede hen til døren og fløj ud. Så effektivt - og giftigt er det.

Kommentér på:
Program Vet

Annonce