2.737 visninger
|
Oprettet:
Program Vet {{forumTopicSubject}}
Jeg sad lige og læste lidt igen, og er virkelig glad for Capstar er fast i vores hus.
Men så læste jeg også om Program Vet.
Nogle erfaringer med det?
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 180
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 91
feb 2006
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Mine er indekatte, så det sker sjældent at de får lopper, men selvfølgelig kan man slæbe nogle med hjem.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Så SÅ giftigt er det vel heller ikke.
Men jeg kan nu godt nøjes med den halvårlige sprøjte, der er nu gået 4 måneder fra den sidste og jeg har stadig ikke lopper i huset.
Lone jeg må godtnok også sige at du helgarderer dig.
Hvorfor giver du ikke bare en Capstar hvis du møder en loppe / loppeekskrementer når du kæmmer din kat?
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 180
Jeg gir kun når jeg ser, eller får de heller ikke, hundene får også kun når jeg opdager noget , men skal da lige love for at Sille havde mange på sig, så godt capster er fast i huset og hun har fået en advantage i nakken i formiddags
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 19 Svar: 140
Alle sammen med capstar indover og vi har stadig lopper. Så slemt at to af misserne har fået klø sår op ad ryggen
Så nu er der bestilt tid til dyrlæge, så fredag får alle 3 program vet loppe "vaccinen" og så håber jeg godt nok vi slipper for de kravl.
feb 2006
maj 2010
Held og lykke til dig, med jeres loppeproblem også
aug 2010
Det blev fjernet fra markedet.......
Nå, men mine tager tilsyneladende ikke skade af den ½ årlige sprøjte - og det virker!
Jeg synes simpelthen ikke at man skal lade det komme så vidt så der kun er Rentokil tilbage! Når det lugter af jern, så kan voldsom rengøring over flere uger og massiv bekæmpelse af lopper hos katten altså godt få styr på sagerne.
maj 2010
:S Har dog en fornemmelse af at det er hunden ovenfra der, og at de kommer udenfor, der gør at lopperne bliver ved.
Lige pt. finder vi ingen lopper i omgivelserne, og kun hvis vi leder efter dem, finder vi enkelte. Men nu har de fået sår på ryggen af at klø, så nu skal de HELT væk
aug 2010
Det kan tage ½ år inden du bliver dem kvit derfor synes jeg også at du skal begynde med Programsprøjten.
Jeg har brugt det i et år og det er effektivt.
Det er faktisk lettere hvis man har vaskbare gulve og ikke væg til væg tæpper, for de æg er så bittesmå, så de ligger bare nede tæpperne,
Da jeg havde massiv loppeangreb, var jeg oppe på daglig gulvask og støvesugning, min nabo må have troet at jeg var blevet vanvittig.
Det endte også med at jeg måtte sprøjte hjemmet 1 gang, men det er bestemt ikke sundt.
Jeg brugte Ardap og der kom tilfældigvis ind da jeg lige var færdig og fløj i retning af mig. Et enkelt pust på hvepsen og den faldt besvimet om og vågnede igen og kravlede hen til døren og fløj ud. Så effektivt - og giftigt er det.
Program Vet