{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Naia S
Naia S
Tilmeldt:
20. sep 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Hvilket køn på kat nr 3...? Hjælp... {{forumTopicSubject}}

Jeg har to piger på vej ind ad døren fra hhv maj og juni- dog fra samme sted, så de kender hinanden. Min kæreste vil gerne ha sin egen, og vi er ikke sikre på kønnet. En avler siger hun er ok, en anden siger absolut han! Hvad siger I....? Kh Naia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket køn på kat nr 3...? Hjælp...
  • Naia S
    Naia S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   10. okt 2012 De er ikke neutraliserede, før næste år, måske. Vi vil gerne ha mulighed for killinger hvis der er stemning for det. Så neutralisering er i tænkeboksen. Det ville nr 3 blive såfremt det blir en hankat, hvilket jeg hælder mest til.

  • #3   10. okt 2012 jeg har normalt kun hunner og de kan godt være meget sure på hinanden men her går det da de kender deres plads nu, efter over 1 år og har mulighed for bare at gå ud hvis det passer dem. Hvis de skal være indekatte ville jeg også sige hankat men har de mulighed for at gå ud og ind som det passer dem ville jeg ikke tænke så meget over kønnet.
    PT har vi 2 hankat på 6 mdr. gående(de søger nyt hjem) og en hunkat liggende med 5 killinger og der er intet problem med at hankattende vil killingerne noget ondt så det skal du ikke være bange for.


  • #5   10. okt 2012 Fertile hunkatte er som regel nogle mokker, de fertile hanner larmer "bare" og har for uvane at strinte. Det stinker frygteligt. Så med mindre i vil ud i regulært opdræt, så kan jeg kun anbefale at neutraliserer hurtigst muligt. Gør i det, er kønnet ligegyldigt.

  • Naia S
    Naia S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #6   10. okt 2012 Tak! Det skal være indekatte. Og jeg hælder mest til hankat, og har gjort det hele tiden. Min opdrætter lige så. Men den, min kæreste ville købe fra, siger at det slet ikke er et problem med 3 hunkatte.... Selvom jeg fornemmer salgstrick...hmmm...

  • #7   10. okt 2012 jeg ville også sige hankat når de skal være inde... vi kan KUN har de hunkatte sammen fordi de kan gåudenfor og få fred for hinanden...!! Man er vel ikke dame for ingenting...

Kommentér på:
Hvilket køn på kat nr 3...? Hjælp...

Annonce