1.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Daniel J
Daniel J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Kat i brunst. Hvad kan man gøre ved V Kat i brunst. Hvad kan man gøre ved V

Hej KG.

Mig og min fader, har fået min søsters kat. For gammel til at være en killing, for ung til at være en voksen smiley
Nå. Men den er nu kommet i brunst, og karter rundt. Ruller flere gange rundt, slæber sig hen af gulvtæppet (Hvor der er) og bruger Bordben, stolben osv til at klø sig med.
Jeg formoder dette er normalt, men er der ellers andet man skal vide? Det er en Hunkat samt indendørs misser smiley

P.S. Nogen forslag til noget legetøj? Lige PT keder den sig lidt smiley dog har en underlig smag til papkasser (At kravle ind i dem. sove osv)

Mvh Daniel J

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat i brunst. Hvad kan man gøre ved V
  • Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    okt 2012

#1   9. okt 2012 Hun skal steriliseres smiley men vdr legetøj. Hvad kan du foreslå? Hun keder sig jo desværre en gang i mellem smiley billigste ville noget være en garnnøgle? smiley

• #2   9. okt 2012 Hejzan, du anbefaler:
    "så ligger der lidt plastikposer, plys og bolde, ting der laver lyde osv."

Katte skal IKKE lege med plastikposer!

men ellers er det fine idéer

• #3   9. okt 2012 De store handletasker man kan købe i bl.a. LIDL er et hit her smiley
    Bare klip håndtagene af, så de ikke risikerer at sidde fast og komme galt afsted...

Sammenkrøllet stanniol er det bedste legetøj i verden, mener Misse smiley

Og papkasser i alle størrelser.. Både nogle åbne til at sove i, og nogle lukkede med huller til at kravle ind af til at lege i smiley

profilbillede
  • #4   9. okt 2012 Her hitter fjer, små grene slæbt ind udifra med masser af gode dufter, sammenkrøllet papir, en papiræske med et lille hul i til at fiske godbidder, og det store hit pt er de store blå IKEA plastikposer. smiley

• #6   9. okt 2012 Staniol vil jeg kraftigt fraråde. Jeg har haft en, der spiste staniolen, og kastede op over det hele med staniolstykker i.

• Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    okt 2012

#7   9. okt 2012 Stanioil lyder heller ikke for godt smiley Evt en bold i snor, og så kure den hen af gulvet? smiley Jeg Takker for alle de forslag der er kommet så hurtigt! smiley Sætter pris på dem, og vil se om nogle af dem kan lade sig gøre smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #9   9. okt 2012 Her er det bordtennis bolde som er sjove at løbe efter og så hopper de hele tiden. smiley Ja en laaang snor både med noget i enden og uden er også et hit her. smiley

• #10   9. okt 2012 Ruller fra toiletpapir og køkkenruller er et hit her i huset.

• #11   9. okt 2012 Jeg kommer nogle gange et par godbidder i en tom toiletpapirsrulle og 'folder' enderne så den tåler lidt tæsk inden godbidderne falder ud... Det er god underholdning i pænt lang tid.

• #12   9. okt 2012 Her har det aldrig været et problem med stanniol.. smiley
    Har brugt det de sidste 3½ år uden uheld..

Men det finder man jo også kun ud af på én måde..

• #14   9. okt 2012 En korkprop fra en vinflaske, eller endnu bedre fra Champagne (den har en anden facon og triller i 'uventede' retninger), det er bare toppen herhjemme.

Og så har man en god grund til et glas vin/Champagne en gang i mellem smiley

smiley

• #15   9. okt 2012 hejzan:

Jeg har set ikke en, men flere katte der er syge eller døde af at lege med plasticposer (stoppede tarme og kvælning).
    Og nej ikke herhjemme, der bruges den slags legetøj ikke, men på mit arbejde på dyreklinik.
    Så jeg synes stadig din anbefaling er helt i skoven og jeg har ikke behov for at spørge om noget.

smiley

• #16   9. okt 2012 Mine får heller ikke lov til at lege med plastikposer. For det første kan de få hovedet ind i håndtaget, og for det andet har jeg en, der kunne finde på at spise posen.

• #17   9. okt 2012 Rævehaler herhjemme får tæsk smiley

Kommentér på:
Kat i brunst. Hvad kan man gøre ved V

Annonce