En lille bitte kattekilling :( {{forumTopicSubject}}
Jeg så den sødeste kattekilling igår, da jeg kom ud fra min venindes hus. Gråstribet, hvidt bryst og hvide poter.
Den var så sød, kælen og den fulgte efter mig i 200 meter, hen til min bil.
Det er en der bor længere nede af vejen der ejer killingen, sammen med en eller flere af dens søskende - den/de render tit og prøver at komme ind hos min veninde eller andre naboer - kattene går ude det meste af døgnet, og det ud til en temmelig trafikeret vej.
Flere gange løb den ud på vejen, så biler måtte bremse for den.
Det gjorde så ondt i mit hjerte, at se den søde lille killing rende rundt derude- I følge min veninde går kattene for lud og koldt vand - ejeren er ligeglad med dem. Jeg tror det er hans kat der har fået killinger, men vi er ikke sikre.
Jeg græd hele vejen hjem - det skar bare så meget i mit hjerte, at en så sød lille killing skal gå rundt der på vejen, og måske ende sine dage alt for tidligt.
Jeg har selv udekatte, og jeg ved at det er den risiko man løber, men vi bor distanceret fra vejen, og kattene bliver for det meste i haven, eller i den nærliggende skov.
Jeg ville sådan ønske at jeg kunne gøre noget for den lille kat Men man kan jo heller ikke rende og stjæle andre folks katte, bare fordi man synes det er synd for dem... Øv!
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Nu synes jeg det skrevne her er lidt for persontligt over for TS, hvad har det med trådens emne at man bliver ked af det og græder, vi er jo så forskellige i vores følelser.
Ja jeg ville nok også fælle en tåre, hvis jeg så en kattekilling gå rundt på vejen, hvor bilerne må bremse op for den og man ikke kan gøre ret meget.
Så må jeg også have "alvorligere dybereliggende problemer"
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
jan 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 24
Men ja ja, jeg har nok massere af alvorligere dybereliggende problemer, jeg græder også nogle gange til film, eller over noget sørgeligt jeg læser.
Lige igår blev det så tanken om en lille kattekillings (måske) sørgelige skæbne. Og det har jeg ikke tænkt mig at have dårlig samvittighed over
jan 2012
Men tak for de gode råd, jeg skriver dem bag øret, og så vurderer jeg situationen hvis jeg ser dem igen
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
jan 2012
Kendte jeg ham bedre, ville jeg konfrontere ham direkte, men han er en totalt fremmed. Så jeg venter lige og ser hvad der sker.
jan 2012
Sådan kan det gå når det er lidt sent på dagen
En lille bitte kattekilling :(