{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Bange for ledninger. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Mille min hunkat er meget bange for ledninger. Hvis der ligger en ledning der lige bliver rykket på, eller jeg samler en ledning op, så springer hun op i luften og vælter nærmest baglæns. Og det er tydeligt at se frygten i hendes øjne.
Hun blevet givet til Inges kattehjem da hun var 1 år gammel, hvorfor ved jeg ikke. Inden jeg fik hende havde en ældre dame hende. Er der nogen som har et forslag til hvad dette kan skyldes? Hun er en dejlig kat, men er meget forsigtig og bliver hurtigt skræmt.
Håber nogen derude har en idé om hvad det kan skyldes.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for ledninger.
  • #1   5. okt 2012 Det kan jo være at hun er blevet straffet med ledninger eller straffet for at gå i nærheden af ledninger...
    Måske tidligere ejer har rusket med ledningerne og sagt uhyggelige lyde når hun nærmede sig dem, for at sikre sig at hun ikke skulle bide i dem...

• #3   5. okt 2012 Jeg havde en gang en kat den var ikke just klog han tyggede i en ledning og ja han var kuldsort i munden bagefter dyrlægen fik selvfølgelig lov at kigge på ham men ingen skade sket så tænkte jeg det gør han aldrig igen, 2 timer senere var ledningen til fjernsynet gnavet over, så nej det lærte han ikke en dyt fis af (ikke sagt at alle katte ikke lære noget af det). og jeg smurte så ledningerne med det der negle noget til folk der bider negle og det smager ganske FORFÆRDELIGT siden da rørte han ikke ledninger og var også noget så angst for dem man kunne ikke komme gående med en ledning uden han løb sin vej..

• #4   5. okt 2012 Men det kan også være at hun er blevet slået med en ledning fordi hun har bidt i den måske ? der er jo nogle mennesker der ikke forstår sig på ''opdragelse'' af dyr.. og afstraffer på en uhyggelig måde.

• #5   5. okt 2012 Som sagt så ved jeg ikke hvad der er sket hende, det første år af hendes liv. Og kunne forestille mig det er der den er gået galt. Tænker nemlig også selv hun måske er blevet slået med ledninger? Men når hun får øje på en ledning vælter hun bagover, og når hun så har samlet sig mod så dasker hun lidt til den, som om hun prøver at få den væk.

Kommentér på:
Bange for ledninger.

Annonce