pivskid af en kat jeg har mig :b pivskid af en kat jeg har mig :b
Jeg har i aften været til medarbejderaften på mit arbejde, hvor man så i aften kunne få 25% rabat, det benyttede jeg mig af , og købte en rendsdyrskind til mit gulv , har altid vildt godt kunne tænke mig sådan et på mit gulv foran sengen så det er rigtig vams at sætte føderne der (Jeg beklager hvis jeg støder nogen med at have købt et skind? min tanke lyder bare sådan at når dyret er dødt, er jeg sikker på at det er til min fordel den ville ønske at skulle bruges, og jeg er selv rigtig glad for dyr, og har ellers aldrig været vild med skind fordi jeg synes det var synd, til gengæld har jeg fundet ud af at det afhænger af hvor man køber skindet, jeg arbejder hos kvickly, og mærket af skindet er Anglemark, anglemark kæmper hårdt for naturen og miljøet, og jeg tør derfor roligt købe et økologisk skind fra dem, da dyret er behandlet med respekt inden en human aflivning)
Anywho, jeg har nu lagt det på gulvet, og Asti den kryster, er bare dødens angst for det! Den sidder bare og stirre dybt på den , og tør ikke nærme sig :b Jeg har 2 andre lamme skind, et alm. et og et islandsk langhåret lammeskind, og de var faktisk tiltænkt til at asti skulle have noget dejligt varmt og ligge på, men nej den er skide bange for dem :b
Er der andre der har oplevet katte være bange for et skind?
Synes det er lidt sjovt :b For når jeg køber legetøj til Asti, gider hun intet af det jeg køber som er syntetisk, men lige så snart der er en mus med kaninpels på, bliver hun ellevild, og det er hende yngslingslegetøj indtil den er slidt op :b
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
aug 2009
Asti er ikke spor bange for min pejs, overhovedet , men alle mine lammeskind tør den ikke nærme sig eller træde på , ved ikke om den er bange for at der et sort hul nedenunder som vil suge den ned? :b
aug 2009
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
pivskid af en kat jeg har mig :b