{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Marlene L
Marlene L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

killing {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley
jeg fik en killing i søndags den er blevet fundet af en dame her i hobro men efter 4 dage havde hun stadig ikke fundet ejeren så hun sagde jeg godt måtte få den ! smiley den er også super sød og alt det smiley men jeg synes den sover rigtig rigtig meget er det normalt? vi ved ikke hvor gammel den er .. vil skyde på den er mellem 8-12 uger:)
nogle gode råd i det hele tager modtages meget gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing
  • #1   23. sep 2012 Killinger sover meget.
    Er den fremlyst på alle måder?
    Det er blevet "in" at chippe sin kat, så gå lige ind til dyrlægen og få dem til at teste, min gør det gratis.
    Hæng fremlysninger op i området og ved busstoppesteder mv.
    I skal lige være sikre på at der ikke er nogen der savner den.
    Når det er sagt, så er det tid for kassering af dyr og det kan være at den er sat af af en bil i området.

• Marlene L
    Marlene L Tilmeldt:
    sep 2012

#2   23. sep 2012 hun har haft sedler op alle mulige steder ingen havde ringet eller noget da jeg fik den og heller ikke endnu. men den spiser og drikker normalt vil jeg tro smiley den spiser tit smiley

• #4   24. sep 2012 Det er ulovligt at købe og sælge killinger der er under 12 uger, så hold du dig fra den

• Marlene L
    Marlene L Tilmeldt:
    sep 2012

#6   24. sep 2012 Har så lige snakket med hende der fandt killingen smiley og hun har snakket med ejeren og killingen er lige blevet 12 uger men hun vil ikke have den tilbage då den skulle gives væk alligevel så er der vel ikke et problem i det :)??

• #7   24. sep 2012 Ikke andet problem end at det kvindemenneske skulle skamme sig noget så grundigt.
    Så var det altså en kat der var smidt ud:(
    Jeg har prøvet noget lignende.
    Tillykke med den nye kat.
    Ja, killinger spiser og sover tit og så bliver der jo også tid til leg.

Kommentér på:
killing

Annonce