Hvad skal de være med til? :) {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige lette stemningen her inde lidt. Med et -kun- positivt emne Altså, emnet må ikke misforstås, hvis du på nogen måde ser dig surt på emnet, så tag en dyb indånding og læs det igen!
Nåh! Hvad -skal- jeres katte bare være med til i det daglige? Billeder er meget velkomne Har dog ingen selv af disse ting
Her hjemme -skal- Mingau være med på toilet, er han det ikke så miver han udenfor døren og stikker poterne ind gennem den lille sprække under døren ;P Han skal også med der ind hvis jeg går i bad, og hvis han synes jeg er for meget ude af syne kommer han endda med under bruseren!
Og så -skal- han være med når der bliver vasket op. Han skal altså sidde ved siden af vasken, og godkende mit arbejde ;D
De ting er absolut must!
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
Hun elsker at være med til at "hjælpe" med sengen når den skal redes op(:
Ellers så har jeg ikke observeret noget(:
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Han sidder altid ved siden af mig da der ordnes opvask, og da jeg er færdig får han en tund stråle lunket vand han kan roa sig med - så hver aften har vi en ret våd kat i huset.
Ellers så elsker han vasketøj, og er meget entusiastisk da det skal sorteres, og igen da det kommer varmt op fra kælderen og skal foldes.
Og han sidder altid inde i kattebakken når jeg fjerner klumper og bæ. Når jeg er færdig presser han lige en tissetår ud, så jeg kan fjerne den også imens han hjælper med at skubbe til skovlen.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 31
Han er med på besøg ved mine forældre og bedsteforældre. Han er med i bad og på toilet. Han hygger sammen med os om aftenen på sofaen. Han sover i sengen ved os. Han er med ude og køre bil. Han "hjælper" med at skrive på computeren. Han ser fjernsyn. Han kravler ind i tøjskabet, når der skal findes tøj. Han er med ved bordet når vi spise. Ja, kunne blive ved. Han er virkelig med til alt!
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
dog var de ikke med til at fange naboens ællinger i dag, da de slap ud af indhegningen over til os ... de ville ellers gerne
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
jan 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 26
Om morgenen ved Tjalfe godt at når jeg står op, så går jeg på badeværelset og så skal han altså have mad! hvis ikke han får det følger han efter mig og miaver indtil jeg overgiver mig
om aftenen når vi kun lige at lægge os i sengen så kommer Pjevs med hendes lille miav når hun hopper op i sengen og så ved vi godt at så er det med at sørge for at vi har det dyne vi skal bruge for hun tager resten og der ligger hun stort set hele natten
Hvad skal de være med til? :)