{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg vil bare lige fortælle hvordan det gik med at skifte fodder fra pet shop kattefodder fra alta det koster ca 12 kr for 1,5 kg til nutro choice det koster ca 189 kr for 3 kg i en dyrhandler...

jeg så denne tråd og blev overrasket og besluttet mig for at så skulle der skiftes fodder
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=9695

derefter satte jeg selv denne tråd op for at lige høre hvad andre syntes om det nye fodder
(link fjernet)

og nu vil jeg så sige jeg købte 3 kg fredag og det var væk det hele mandag morgen og det blev jeg chokket over for det syntes jeg at de spiste lige loglig meget så jeg tog til dyrhandleren igen mandag og fortalte at det syntes jeg var underligt, han fortalte så at jeg skulle lige give det 14 dage for så ville de fleste katte gir´e ned og det må jeg sige det har de gjort da jeg startet gav jeg 4 bøtter (opmålings bøtten til katte fra royal canin) idag giver jeg 2 og det er til 4 katte (5 når gismo kommer hjem igen han er lige stukket af og så bliver han væk i et par dage)) så jeg kan kun give positiv respons omkring nutro choice

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   1. apr 2006 Dejligt at høre. Har også kun hørt positivt om det. Bertil og Felix foretrækker dog Royal canin (indoor) plejer at købe 10 kg for 449 kr....hvilket jeg jo mener er billigt for et par tilfredse katte :o) Det kan godt betale sig med det dyre fodder...! det er faktisk spild at købe det helt billige for kattene skider bare mere og de får ikke så meget ud af det rent nærings messigt.

Kommentér på:
Foder

Annonce