{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

min kat er gravid!!! {{forumTopicSubject}}

Ja tiltrods for hun har fået ppiller er vores hunkat blevet gravid!! den ligner nok bare sin ejer Haha...

Nå men hun er jo ude kat det meste af tiden og har aldrig sovet indenfor. Men vi vil jo gerne passe på hende og killingerne.. så vi har snakket om at tage hende ind og evt have kattebakke (øv øv ikke lige min favorit smiley ) og så en kasse hun kan føde i...

Men er der noget særligt foder hun skal have? hun er endnu ikke et år så hun er jo en ret ung kat... og andre forholdsregler vi skal tage??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat er gravid!!!
  • #3   22. apr 2012 Hun bruger skam fint kattebakke... Og i øvrigt vil alle normale katte automatisk bruge et tørt sted hvor de kan grave...

Men hold dig hellere til emnet..

• #4   22. apr 2012 Er det dette
    **Var det ikke en bedre ide at få hende neutraliseret inden hun får killingerne? **
    du mener er udenfor emnet?

Jeg synes da det er et relevant spørgsmål, eftersom det ikke var ønsket at få de killinger.

• #5   23. apr 2012 Årh gud.... Det er det samme hver gang der bliver oprettet et indlæg. Emnet går på hvilke forholdsregler vi skal tage nu når hun skal have killinger... Hvad vi ellers gør ved vores kat er vel vores valg

Kommentér på:
min kat er gravid!!!

Annonce