Det er frygteligt.. {{forumTopicSubject}}
Min Birma pige har lige fået et dejligt kuld på to - desværre var det ikke uden besvær, så Hagar fik foretaget kejsersnit, og dyrlægerne var helt overbevist om at begge killinger var døde. De overlevede så, og jeg brugte de første 16 timer af deres levetid, på at håndfodre dem med modermælkserstatning, fordi Hagar ville ikke have noget med dem at gøre. Det vendte sig så heldigvis på en tallerken, og nu er de så 6 dage gamle, og tager fint på.
Men - i samme omgang som kejsersnittet, valgte jeg at Hagar skulle steriliseres; jeg ville IKKE udsætte hende for det én gang til. Dyrlægen kunne ikke få en lillefinger ind i hende, og de sagde simpelthen at hun er alt for lille og snæver. Så jeg valgte det bedste for min prinsesse.
Nu sidder jeg så rigtigt ofte og betragter hende og killingerne - hun ælter og spinder altid når hun ligger med dem, hun er der med det samme der kommer et lille pip, man kan bare se at hun elsker de killinger og nyder det hele. Og det gør lidt ondt, fordi jeg ved jo godt hun aldrig får et kuld igen. Er det mig der overreagerer?
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Og så nyd de næste par måneder sammen med killingerne og missemor:-))
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
jeg har nemlig en pige nu der ligger med 2 killinger, og puha hun er så god en missemor..
men jeg har tanken på at hun skal neutraliseres da hun er højfertil..
men puha.. hun nyder jo det der killing hygge
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Så glæd dig over hun er sådan en fantastisk mor
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 240
Hanne - ja, puha - det er lidt hårdt for os mennesker
Mafian - tusind tak, det var dejligt at få at vide
Jeg nyder virkelig killingerne, og Hagar - især når de ligger og putter sammen
nov 2007