DIVA - skal hun have killinger?! {{forumTopicSubject}}
Hej alle.. :o)
Tjaa.. jeg ved ikke rigtigt, om jeg bare lige skal "ud med det", eller om jeg gerne vil høre hvad alle I andre synes, hi hi.
Mine omgivelser er ved at få spat af mig, fordi jeg snakker misser, killinger osv. hele tiden..
- Så den passion deler jeg vist med mig selv - bortset fra Jer altså.. :o)
* Godt jeg har alle Jer herinde, når man skal have lidt råd, ærlighed og faglig kompetente kommentarer osv. *
Sagen er den, at jeg overvejer killinger på min elskede DIVA.
Hun er min første og eneste misser, så det er første gang! Dog har jeg en helt FANTASTISK opdrætter,
som virkelig hjælper og støtter mig med dette henseende.
Diva er her d. 19. marts 1½ år, og jeg føler hun er klar både fysisk og psykisk.
Nu er jeg så også blevet klar og tryg ved tanken, hi hi.
Hankatten, har jeg brugt utroligt meget tid på, at finde.. Det skulle jo være den perfekte hankat, når han skal tæt på min lille guldklump! :o)
Udfordringer er bare den, at han faktisk skal kastreres i næste uge, og i aften diskutere familien, om de kan udskyde det lidt, så Diva kan nå at komme på besøg.
Grunden til, at han skulle kastreres nu er, at hans bror og resten af katteflokken i deres hjem er påvirket af, at han og broderen er fertile, og broderen strinter meget,
så ejerne skal gøre meget rent - hele tiden.
Selv om morgenen, inden de skal på arbejde.
MEN - jeg krydser fingrer, og de er MEGET positivt indstillet på, at Diva skal på besøg og parres med deres pragtfulde hankat.
Jeg kan lige oplyse, at hankatten selv er sølv,
og med en rigtig god stamtavle bag sig -
så jeg er sikker på, at det kun kan blive mesterligt!
Man har dog altid tanker -
- Er kemien der mellem Diva og hankatten,
- Hvordan går fødslen,
- Hvordan indretter man fødekassen bedst,
- Hvad nu, hvis der opstår komplikationer under fødslen?
- Kan man komme af med killingerne ( beholder selv en )
- Spiser Diva nok under fødslen
- OSV OSV OSV :o)
Navne-inspriationen m.m. har jeg allerede på plads :o)
Så skal det bare tildeles killingerne personligt,
så det passer perfekt til den lille stjerne! =)
Hvis I har nogle kommentarer eller lign.
til nogle af mine punkter, så hører jeg hellere end gerne fra Jer :o)
Alle gode råd og erfaringer modtages med kyshånd.
Tak, for Jeres tid - og kryds lige fingre for mig mht., om hankatten og familien kan holde ud, at vente på parringen
Stor hilsen fra DIVA & Lykke.
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Hi hi.
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Hvilket stamnavn skal kuldet have? Livas opdrætters? Det er ikke sikkert, du kan nå at søge om og få tildelt stamnavn i tide... Man må få 1 kuld uden stamnavn - så får killingerne et navn uden stamnavn.
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Dejligt, når nogen lige gider give en kommentar med på vejen, når det nu hjælper mig så meget
Ang. stamnavn, så er jeg i fuld gang med at finde ud af det - tror jeg vil bruge mit efternavn, da jeg mener det er lidt specielt, og ville passe fint.
Måske bliver de andre forslag ( - skal jo mindst lave 3 ) fra mytologien, da det også er her, jeg får inspiration til navnene og betydningen bag
Ellers, vil jeg måske bruge noget fra DIVA - nu ser vi =0)
Min opdrætter vil helt sikkert komme, så snart jeg ringer, at fødslen er igang - dag eller nat!
Jeg får også installeret et webcam, som hele tiden kan se fødekassen, når tiden er nær, så jeg kan følge hvert sekund og drøne hjem fra arbejde, hvis det skulle ske, mens jeg er afsted
Endnu engang, tak for Jeres kommentar
- FLERE ER MERE END VELKOMNE!
DIVA - skal hun have killinger?!