{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

DIVA & JAGUAR skal have killinger ;))) {{forumTopicSubject}}

JUBIIIIIIII smiley

Endelig skete det - Min smukke Diva er drægtig :o)
Hold fast, hvor jeg glæder mig - er helt kulret ligenu.

Diva og jeg var til drægtighedsscanning i dag,
da jeg havde en lille formodning om, at det måske var lykkedes - langt om længe!
Og sørme sørme.

Forventet fødsel er ca. 22-23 marts og den stolte far til de kommende skovtrolde, er min egen charmetrold, Jaguar!

( Lige nu fejrer de det med at putte godt sammen, det er bare for kært! )
I kan tro de bliver fejret herhjemme og vi glæder os allesammen. Det er første kuld - men længe ventet og gennemtænkt! Jeg har lagt mange tanker, overvejelser mv. i denne parring.

Nu skal jeg bare til at forberede det hele, ligefra fødekassen, diverse indkøb som er et must at have, extra gode sager til Diva osv osv.

Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ glad - kan slet ikke få armene ned, så ville da lige dele denne fantastiske nyhed med jer!

Rigtig dejlig weekend til alle ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIVA & JAGUAR skal have killinger ;)))
  • #1   10. feb 2007 Aiii hvor dejligt, det glæder jeg mig til at følge.
    Tillykke Tillykke

Ps.
    Husk nu at komme til foredrag i studiekredsen om fertilitet og fertilitetsproblemer *LOL*

• #2   10. feb 2007 Et kæmpe stort tillykke herfra os...

Ih, hvor vi glæder os til at følge de små skovtrolde herinde fra. Og med de 2 forældre kan de jo ikke blive andet end utrolig smukke...smiler.

• #3   10. feb 2007 Næææææææææææææææææh Lykke ;-))))

Stort stort tillykke med de kommende killinger.
    Hvor jeg dog glæder mig til at se hvad de smukke katte kan lave sammen...

Du må endelig holde os opdateret.. ;-))

Annette ;-))))

• #4   10. feb 2007 Ih, det bliver da spændende! Hjertelig tillykke! *SSS*

• #5   10. feb 2007 drægtighedsscanning ...så sku da lige...

Fedt for dig og tillykke, ikke et ondt ord om det, men har bare kke hørt om drægtighedsscanning på en kat før...(med mindre det er en hunhat man nu vil ha insimineret med en speciel hankat) og jeg er gammel og sur...men ændrer det noget,...???

Hvad skal det til for? Enten er den gravid eller også får man en omparring....fordi katten atter går i løbetid....???

Er det noget nyt dyrlægerne har opfundet?

Jeg har også hest, og gud dødemig om dyrlægerne også vil foretage en "håndtest"...jammen haloooo´´........hvis hoppen atter blir hingstgal, SÅ er hun nok ikke bedækket...det sidste jeg nok er interesseret i, er sørme nok en dyrlæge der - lovformeligt - syntes det er fedt at føre noget ind i min "drægtige" hoppe

Jeg har en hunkat der er ved at sprænge, jeg sjyder hende til 10 mislinger

• #6   10. feb 2007 Tillykke med de gode nyheder, glæder mig til at se resultaterne af så smukke forældre.. :o)

• #7   10. feb 2007 Jbiiiiiii endelig er der Bingo, hvor er jeg glad på Jeres vegne. Og jeg glæder mig virkelig til at se de små skønheder der selvfølgelig må komme ud af dette.

I ønske hjertelig tillykke med den store og længe ventet nyhed smiley

Knus fra en glad Betina

Husk lige at forkælde de to lækre sager fra mig også smiley

• #8   10. feb 2007 TAK for alle jeres søde ord og lykønskninger smiley
    Det er jo ikke nyt med sådanne dejlige nyheder om killinger herinde - MEN.. for mig er det en KÆMPE glæde og oplevelse der venter forude.
    Første kuld og så med de forældre - tjaaa... Jeg er jo helt kulret, thi hi.

Anne R: Det er helt fint, at du synes det er en unødvendig scanning og jeg er da glad på dine vegne, at du ikke behøver den slags til at finde ud af, om der er jackpot eller ej.
    MEN.. Min sag er, at jeg har ventet længe på at denne parring skulle lykkedes og faktisk har de øvet sig siden Jaguar var 7 mdr., hvor jeg siden da har været sådan lidt.. "Øhhh.. det virkede da lidt som et parringsakt, var det måske det.. eller.. Ej, det er måske også bare mig."
    - Når man ønsker noget, kan man nemlig godt manipulere lidt med sin egen forestilling - i hvert fald mig *ss*
    MEN - så gik tiden og der var jackpot sidst i december - jeg var ikke i tvivl om parringsakten, men havde jo læst, at når det var første gang og ikke mindst for dem begge - kunne der godt skulle mere end én gang til. Så jeg ventede forhåbningsfuld.. Og Diva gik i l løb ca. 16 dage efter. Hmm...
    Så tog jeg til Caribien på erhvervsrejse og da jeg en af de første dage på turen snakkede med kæresten herhjemme, sagde han at nu parrede de i et væk og akten havde været der flere gange i løbet af 3 dage.
    Præcist som Tina skriver, er jeg helt uerfaren mht. killinger, parringer og drægtighedstegn - hvorfor jeg i forbindelse med et vaccinebesøg hos dyrlægen, valgte at få hende drægtighedsscannet.
    Dette ikke kun for min utålmodigheds skyld - men ligeså meget fordi jeg af personlighed er en planlægger - jeg vil være godt forberedt på det hele, der nu skal ske. Jeg har jo intet på forhånd - skal have lavet fødekasse ( godt kæresten er tømrer! *gg* ), skal have læst en masse, købt ind til nødvendigheder, KMR osv osv..
    Der skal IKKE mangle noget!
    Ydermere, arbejder jeg hos et rejsebureau, hvorfor jeg af og til skal til destinationerne og bese hoteller, steder og lign. - derfor ville jeg også gerne have et fingerpeg, da jeg absolut ikke skal nogen steder, når vi nærmer os tiden - så får Diva mine fulde opmærksomhed, hvis hun ønsker den.

Så.. der var flere - og for mig helt fornuftige - grunde til at jeg valgte denne vished i form af scanning.
    Jeg skal nemlig til Gran Canaria og Tenerife først i marts i 5 dage - så jeg er glad for at vide resultatet og have god tid til at forberede det hele.

Sikke et svar - men - nu har du da mine grunde til scanningen. Det var for mig rigtigt og ja - jeg er uerfaren, jeg lærer jo nok en masse denne gang og derved er lidt mere garvet i tiden fremover.

I hvert fald - glæder jeg mig selv som et lille barn.

Stor hilsen til alle og igen - tak for de søde ord ;o)

• #9   10. feb 2007 Kæmpe tillykke herfra Lykke.. smiley Glæder mig virkeligt til at følge de små basser.. smiley kunne dyrlægen se hvor mange der ca var? smiley

• #10   10. feb 2007 Søde Lykke.. TILLYKKE.. Du veeed jo hvor glad jeg er på jeres vegne og hvor meget jeg glæder mig.
    Kan godt forstå at du er i syvende himmel. Det har været længe undervejs og ENDELIGT er der sket noget efter al den forspil og øvelse. ;0)

Jeg glæder mig til at følge hele forløbet tæt, og til at være misse-grand/pap-bedste for de lækre små skovtrolde der kommer til verden.
    De skal nok blive helt fantastiske, smukke, lækre og sunde, og hvordan kan de dog andet med sådanne forældre - og bedsteforældre..!?? ;0)

Jeg jublede i går aftes i røret, og jeg jubler stadig. Nu skal du sgu være misse mormor, søde!! Weee... Hvor er det fantastisk.
    Det bliver en spændende og udfordrende tid den lille Herning familie går i møde, og du ved at I bare siger til og så er jeg der med det vuns.

Mange knus, kram og tillykker til min dejlige bonusfamilie. Giv nu Diva en ordentlig nussetur fra mig og fortæl hende at hun bliver den perfekte missemor. - Og så må du kramme og kysse Jagu, og sige at han er en DYGTIG hankat. *GG*

JUBIIII... Så bliver der endeligt familie-forøgning!! :0) :0) :0)

• #11   10. feb 2007 Mange gange tillykke.. Og ja det kan da kun blive flotte missere med de forældre.. smiley Held og lykke med det hele..

• #12   12. feb 2007 Weeeeee... hvor er jeg glad på jeres vegne......

Ihhh hvor er det stort.....

Så skal du rigtig igang med at planægge... ihhh hvor blir det spændene....

Og jeg glæder mig da ekstre til at se de små uld totter for de kan da ikke blive anden en ekstra fine......

Vil erne melde mig frivilligt til nusse lege tante....

Naja

Kommentér på:
DIVA & JAGUAR skal have killinger ;)))

Annonce