{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med gratis killinger
  • #1   14. sep 2011 Jeg har selv været én af dem...

Men da jeg fandt ud af at hun var drægtig gik jeg med det samme i gang med at undersøge om jeg kunne få dem afsat...

Og jeg fik dem afsat allerede inden de blev født..
    Faktisk fik jeg afsat flere end der blev født, så det var jo på en måde godt nok...

Grunden til at jeg ikke fik hende steriliseret med det samme..
    Tjaa.. Det var før jeg fik mig sat ordentligt ind i kattenes verden..
    Jeg havde ALDRIG skænket en tanke til sterilisering, for min mors hunkat har jo levet 12 år på p-piller...

Men jeg er da heldigvis blevet en del klogere siden!

• #2   14. sep 2011 Og hun blev drægtig, fordi hun stak af og var væk i 1½ mdr, så hun fik jo ikke sine piller et stykke tid..

• #3   14. sep 2011 Lotte: Tak for svar smiley Ja det godt man kan blive klogere. Håber der kommer flere med svar herinde. Håber på at få en debat igang med dem der avler løs men forventer ikke ret meget smiley

• #4   14. sep 2011 enig der er for mange der er ligeglade, men inden du ser dig sur på alle med gratis killinger er det ok lige at høre evt historie. Alle mine katte er neutralliseret og jeg ønsker ikke killinger, men jeg har været en af dem med " killinger kan afhentes gratis". Vi har en landejendom og på et tidspunkt kom der et par tilløber katte, da vi har kattelem samt høloft og gemmesteder og altid god mad. Vi opdagede at kattene havde lagt killinger på høloftet, mine piger brugte meget tid på at gøre killingerne tamme, . og det blev nogle dejlige killinger, jeg satte dem i avisen gratis, da jeg ønskede at finde et hjem til dem, og vidste at der ikke er mange der ville give store summer for dem med deres baggrund. jeg har fået de to tilløber katte neutralliseret for mine egne penge og den ene er blevet super kælen mens den anden nok aldrig bliver tam.

• #5   14. sep 2011 Tinna: dejligt med en fornuftig historie når det er på den måde så er det jo en helt anden sag. Flot at du har valgt at neutralisere fremmede katte smiley

• #6   14. sep 2011 Nu er det ikke altid sikkert at man vil sterilisere katten. Derudover kan katten (indekat) være løbet hjemmefra, og derfor blevet drægtig. Jeg personligt mener ikke at det altid er nødvendigt at sterilisere sin kat, med mindre man også har en han

• #7   14. sep 2011 Jeg har dog ikke selv haft killinger smiley

• #8   14. sep 2011 Maria: Nej det vil ikke altid være nødvendigt med en indekat men hvis man har en der render ude er man i mine øjne nødt til det ellers er det jo uungåeligt. Jeg ved det kan ske at en indekat stikker af men det bør bare ikke ske og det er jo stadig ejerens ansvar så kan man jo så vælge når katten kommer hjem igen at give den en abort og få den neutraliseret så det hele ikke gentager sig. Hvis man vælger at lade den få killingerne så skal man være sit ansvar bevidst og sikre dem gode hjem. Ikke bare smide den i armene på folk der lige har fået den fantastiske ide at få den kat smiley

• #9   14. sep 2011 Nej, det har du ret i med hensyn til udekatte. Jeg kender nogle der har en han og en hunkat som BLIVER VED med at få killinger, fordi de ikke neutraliserer eller kastrerer en af kattene smiley Det synes jeg er uansvarligt. De giver dem tilmed ud før de er gamle nok!!! Har også sagt til dem, at det er ulovligt smiley

• #10   14. sep 2011 Maria: øv. ja dem er der jo desværre mange af. Havde det været mine venner så havde jeg anmeldt dem!

• #11   14. sep 2011 Ja, det gør jeg bestemt også hvis der kommer et kuld mere... det er jo dyremishandling!

• #12   14. sep 2011 Det er noget vrøvl at det ikke er nødvendigt at neutralisere indekatte. Der er flere grunde til at man bør gøre det. Ud over at katten kan smutte ud, så er det frygteligt stressende for en kat at være i løbetid. For en hunkat er det 3-5 dage hver anden tredie uge og får en hankat, ja den er det jo hele tiden. For hunkatten betyder det ofte vægttab og hormonelt humør, plus at man selv og evt naboer bliver vanvittige af skrigeriet. Plus det faktum at der er stor risiko for livmoderbetændelse, der enten koster dyrt eller katten livet. Hankatte larmer osse infernalsk og de kan overstrinte et hjem, så det stort set er umuligt at få lugten væk. For begge køn kan der opstå uhensigtsmæssig adfærd, så det til sidst kan være svært at beholde katten.
    Så JO, der er altid en god grund til at neutralisere, osse selv om katten er indekat.

• #13   14. sep 2011 da ikke hvis man har tænkt sig at avle.... derudover er det sundt, at katten får mindst et kuld killinger...

• #14   14. sep 2011 Marianne: Godt du lige kom på banen der er helt inde men er ikke så meget inde i det med katte endnu at jeg kan argumentere ret godt smiley

• #15   14. sep 2011 enig*

• #16   14. sep 2011 Maria: Hvorfor er det sundt? Det da noget vås

• #17   14. sep 2011 Det er efterhånden en meget gammel skrøne at katte og hunde for den sags skyld har godt af at få et kuld. Katte har IKKE moderfølelser, før efter fødslen. Det er en menneskeskabt undskyldning.

• #18   14. sep 2011 Nej, det er ikke noget vås. Det er altid sundt for en hunkat at få mindst 1 kuld killinger, da det er godt for hormonerne og underlivet. Det skal selvfølgelig være en ungkat og ikke en 12årig kat, da det ikke er sundt for dem første gang der.
    Men ellers har vi vel bare 2 synspunkter, ligesom der er forskellige holdninger til dette mellem dyrlæger..

• #19   14. sep 2011 og jeg ved godt de ikke har moderfølelse

• #20   14. sep 2011 Maria: Det passer ikke det du skriver det er som Marianne skriver en skrøne og en dårlig undskyldning for at få lavet et kuld killinger der ikke finder gode hjem. I naturen er det ikke alle kattedyr og hunde der får killinger og hvalpe og de klarer sig fint uden. At få killinger er mere en belastning end det er sundt især hvis den ikke får det rigtige foder som de fleste af de katte der bliver avlet på på den måde ikke gør. Det tærer på de indre organer!

• #21   14. sep 2011 Sikke da noget vrøvl Maria !

• #22   14. sep 2011 Jamen som sat har vi forskellige holdninger ligesom dyrlæger... I mener åbenbart at det er en skrøne, jeg og nogle dyrlæger mener, at det er sandt, sådan er det bare...

Jeg mener dog stadig at du har ret i det med katte der hele tiden får killinger, pga. at ejeren ikke steriliserer hvis det er en udekat eller de har en af hvert køn

• #23   14. sep 2011 Jeg vil gerne se bare et argument fra en dyrlæge der kan bakke dig op i den udtalelse Maria. Selv for ca 30 siden da jeg selv arbejdede hos en dyrlæge, var det kendt som ammestuesnak. Så kan du ikke give mig et link, til en der påstår at det er sundt.

• #24   14. sep 2011 Det kan da ligeså godt være vrøvl det i siger Lotte!

• #25   14. sep 2011 Så er det bare underligt at alle her er uenige med dig smiley

• #26   14. sep 2011 Jeg har selv arbejdet ved en dyrlæge der sagde det... men nej de har ikke en side....

• #27   14. sep 2011 Ja, og i er så kun 3? Uha det er hele danmarks befolkning smiley

• #28   14. sep 2011 Derudover behøver flertallet ikke have ret smiley

• #29   14. sep 2011 Jeg ved at rigtig mange herinde deler min mening!

For emnet har været oppe før!

• #30   14. sep 2011 Maria: Jeg vil også gerne vide hvilke dyrlæger der siger det. Alle dyre org. og lign. opfordrer jo netop folk til at neutralisere deres dyr for at undgå uønskede og herreløse katte hvis det var usundt for dyrene ville man nok ikke opfordre folk til det derudover ville der nok være fundet på en medicinsk fidus hvis det du skriver var sandt smiley

• #31   14. sep 2011 Jeg siger ikke at det er usundt at sterilisere sin kat... det er det bestemt ikke smiley
    Det med herreløsekatte er også rigtigt

Men jeg siger, at der ikke er nogle grund til at sterilisere en kat uden grund. Det med livmoderbetændelse er rigtigt, men der siger NOGLE dyrlæger, at de ligeså godt kan få et kuld unger... bare et.... så er de 98% disponeret.

• #32   14. sep 2011 Maria: Kan du finde bare et sted på nettet hvor en faglig person siger det er sundt med killinger? Nogle dyrlæger er ikke godt nok smiley

• #33   14. sep 2011 Du kan også bare sterilisere dem, så er de 100% sikret, såfremt dyrlægen fjerner både livmoder og æggestokke !

• #34   14. sep 2011 http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvad-g%C3%B8r-vi/familiedyr/katte/kattens-pasning

Klik på linket forneden i linket så bliver du klogere

• #35   14. sep 2011 Nej, du siger dyrlæger ikke altid er gode nok, men er dyrenes beskyttelse det?... de lod 3 får ude på landet i kalundborg ligge og rådne op fordi de "ikke have tid til småting"!

• #36   14. sep 2011 og ja hvis den løber frit rundt UDENFOR står der på siden

• #37   14. sep 2011 Maria: Jeg kommer med noget konkret dit argument er nogen dyrlæger så må du jo sige hvem eller komme med et fagligt link til at bakke din påstand op. Ja der står udekatte men de nævner jo ingenting om at et kuld killinger er sundt som er det du påstår

• #38   14. sep 2011 jeg siger bare at der står udenfor. Og det var det vi snakkede om så hvad var dit argument der?

• #39   14. sep 2011 Maria: Jeg skriver ikke nogen steder at man skal neutralisere indekatte men jeg synes klart det er bedst. Det vi skrev om var jo at du mener det er sundt for en kat at få killinger og det er det jeg argumentere imod hvis du læser hvad jeg skriver

• #40   14. sep 2011 De opfordrer folk til at neutralisere deres dyr hvis det var usundt eller hvis det var sundere for dem at få et kuld først ville de nok skrive noget om det smiley Dyrenes beskyttelse ved en hel del og er også med inde over de fleste lovgivinger der blive lavet på dyreområdet

• #41   14. sep 2011 Line: Hvorfor skulle det ikke være det... og læs mine argumenter længere oppe.
    Trine: Jeg har hele tiden sagt at NOGLE har jeres holdning, andre har min.
    Jeg sagde bar min holdning mht indekatte og den har jeg vel lov at have?

• #42   14. sep 2011 Maria: ja men du siger det er sundt. Det er ikke bare en mening man har det jo noget fysisk det må du jo kunne argumentere for eller hvad?

• #43   14. sep 2011 Trine igen ;p: Dyrenes beskyttelse er ikke så gode som de udgiver sig for... måske for små katte og hunde men ikke for får og geder.... "Tager sig ikke af småting", det kalder jeg ikek at være god ved dyret.... dyret havde store sår over det hele altså!! smiley

• #44   14. sep 2011 Ja, jeg beder min dyrlæge om hans viden.. han skal bare lige svare.. :)...

Men det hele startede som min mening, så behøver man (det var ikke dig) at sige det er noget vrøvl.!

• #45   14. sep 2011 Maria: De kan ikke redde alle det er for dårligt ja men hvor er politiet? Det kan godt være de ikke har tid til at handle på alle opkald de får men derfor har de stadig en stor viden og består jo af mange forskellige fagpersoner

• #46   14. sep 2011 Maria: Det jo ikke bare en mening når du siger det er sundt. Hvorfor er det sundt?

• #47   14. sep 2011 Men I tror nok sikkert heller ikke på det hvis en dyrlæge siger det eller hvad?

• #48   14. sep 2011 Åh nej, er der virkelig stadig nogen som mener det er sundt for katten at få et kuld? Jeg troede snart det var ved at være alment kendt at det bedste er at neutralisere katten.

Ikke for noget Maria, men hvis du gerne vil være dyrlæge, så skal du vist have opdateret din viden på område.t Men kom gerne med noget fagligt begrundet, gerne link fra dyrlæge eller forskning, som skulle påvise at det er sundhedsfremmende for katten at få et kuld killinger. Det tror jeg så du får ret svært ved..

• #49   14. sep 2011 Ja, giver dig ret mht politiet. Men synes stadig at de burde gøre et eller andet... jeg var selv nødt til at stille op mod ejerne med min søster, men de gad ikke at lytte. Hvad skal jeg så gøre? Tage fårene? Det er jo ulovligt

• #50   14. sep 2011 Det kommer helt an på hvordan han siger det smiley Men nej gør jeg ikke

• #51   14. sep 2011 Camilla: Jeg kan sikkert ikke engang overbevise jeg med en dyrlæges svar såå..... Jaja i får ret jeg får fred...

• #52   14. sep 2011 I tror nok ikke på det jeg siger nu, men det må i selvom...

Dyrlæge Sonny: "Det er sundt i nogle tilfælde, men det har ingen bivirkninger"

• #53   14. sep 2011 men jeg slutter herfra, så må i mene hvad i vil, jeg står ved det jeg lære på dyrlægestudiet og af andre dyrlæger smiley

• #54   14. sep 2011 Det er nu heller ikke alle dyrlæger der er lige opdaterede ..

Min dyrlæge sagde engang at jeg skulle rense en killings øjne med kamille te, fordi den havde fået øjenbetændelse...

Så måtte jeg jo lige til at lære ham, at det må man IKKE!
    Det skader mere end det gavner!

I dag råder han ikke længere sine "kunder" til at bruge kamille te!

Selv dyrlæger kan lære noget nyt ind imellem!

• #55   14. sep 2011 Nej, herinde tror brugerne altså ikke automatisk at fordi man er dyrlæg,e så er man et orakel - mange dyrlæger er slet ikke opdaterede omkring deres viden! Igen, kom med nogle fagligt begrundede argumenter på, hvorfor det skulle være sundhedsfremmende. Det har du endnu ikke formået.

• #56   14. sep 2011 Hvis mit dyr er desideret sygt, så går jeg til dyrlægen..

Men skal jeg bruge et råd kunne jeg aldrig finde på at spørge ham!

• #58   14. sep 2011 Helt enig med Marianne N i det hun skriver her
    " Det er noget vrøvl at det ikke er nødvendigt at neutralisere indekatte. Der er flere grunde til at man bør gøre det. Ud over at katten kan smutte ud, så er det frygteligt stressende for en kat at være i løbetid. For en hunkat er det 3-5 dage hver anden tredie uge og får en hankat, ja den er det jo hele tiden. For hunkatten betyder det ofte vægttab og hormonelt humør, plus at man selv og evt naboer bliver vanvittige af skrigeriet. Plus det faktum at der er stor risiko for livmoderbetændelse, der enten koster dyrt eller katten livet. Hankatte larmer osse infernalsk og de kan overstrinte et hjem, så det stort set er umuligt at få lugten væk. For begge køn kan der opstå uhensigtsmæssig adfærd, så det til sidst kan være svært at beholde katten.
    Så JO, der er altid en god grund til at neutralisere, osse selv om katten er indekat. "

Og det med at en hunkat skal have et kuld inden er en gammel skrønne ,
    Jeg faldt i dette hul af en skrønne for 15 år siden .
    Dyrlægen som vi brugt den gang , anbefalede at vi skulle får et kuld inden vores hunkat skulle neutralieseres .
    Vi lyttede til ham .
    Det skulle vi ikke have gjort .
    Hun fik 7 smukke killinger som hun tog sig godt af, Så godt så fint . Killingen bleve hjemme og blev alle neutraliseret sammen med deres mor .
    Men ingen af de ting som dyrlægen mente ville hjælpe vores hunkat/missemor, ved at hun fik killinger inden hun blev neutraliseret indtraf ikke .
    Hun ændrede ikke adfærd som håbet , hun fik livmoderbetændelse
    Heldigvis har vores dyrlæge fra før ændret synespunkt og anbefaler ikke sådan mere . En bekendt har lige fået neutralisere hendes nye killing med 16 uger.
    Og jeg kender til lignede tilfælde som vores .

• #61   14. sep 2011 Susan: Tak jeg skal nok se om han kan hjælpe mig med at finde et link... og jeg ved godt det ikke er fjendligt smiley

Jeg har ikke sagt at det er skadeligt, men hvis de får et kuld er der bestemt heller ingen bivirkninger (for det meste) smiley

• #62   14. sep 2011 Hej igen
    Jeg har ikke fundet noget med hensyn til kuld, men fandt noget som siger at man ikke nødvendigvis behøver at sterilisere.

Citat:
    Ulemperne ved en sterilisation er, at din kat skal gennemgå en operation under fuld narkose
    Steriliserede katte har lettere ved at blive tykke end ikke-steriliserede katte

Ikke for diskussion bare en annonce

• #63   14. sep 2011 (link fjernet)

• #66   14. sep 2011 smiley

• #67   14. sep 2011 Ja linket er med smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #68   14. sep 2011 Hej smiley

"Ulemperne ved en sterilisation er, at din kat skal gennemgå en operation under fuld narkose"

Ja det vil altid jo altid være når et dyr skal under fuld narkose på grund af sygdom.

• #69   14. sep 2011 Ja nemlig

• #71   14. sep 2011 Fordelene ved sterilation:

Katten kommer i i løbetid
    Katten bliver ikke drægtig
    Katten strejfer mindre
    Katten bliver mere kælen
    Katten bliver mere omgængelig
    Reducerer kraftigt underlivsbetændelse
    Reducerer kraftigt mælkekirtelkræft

Meget billigere i drift sundhedsmæssigt

• #72   14. sep 2011 Nej, det har jeg også skrevet smiley Susan

• #75   14. sep 2011 MAria T **Jeg har ikke fundet noget med hensyn til kuld, men fandt noget som siger at man ikke nødvendigvis behøver at sterilisere.

Citat:
    Ulemperne ved en sterilisation er, at din kat skal gennemgå en operation under fuld narkose
    Steriliserede katte har lettere ved at blive tykke end ikke-steriliserede katte
    **

Hvordan i Himlens navn kan du få dette citat til at betyde, at det ikke er nødvendigt at neutralisere? :S

• #77   14. sep 2011 Nå det er DERFOR Lion og Gizmo er sådan nogle kæmper smiley

• #79   14. sep 2011 tillader mig lige at skrive selv om jeg ikke har læst alle indlæg

men pu ha sidder da helt her og for undt i maven
    prøv at forstille jer det her billede :o(
    Hvis det er sundte for en kat at få et kuld prøv så lige at tænke på hvor menge katte det ville kunne ende ud med at blive :o(

der er i forvejen mangel på gode hjem og mange kat sidde og kigger på internaterne og endenu flere bliver aflivet :o(

• #81   14. sep 2011 Jeg ved godt min hunkat er usund - det er ikke for sjov hun bliver kaldt "TØNDEN" ;D

• #82   14. sep 2011 Susan
    jeg sad og tænkte at der nok er noget der bare har brug få en undskylning få at lave killinger at de så nu kan bruge den :o(
    men jegg er nød til at håbe og tro på at alle os der snakker samme sag her inde forhåbenlig åbner øjene på nybegunder og hvis vi er virkelig heldige kan det være at nogen også ændre mening og stopper alt det avl på alt

• #83   14. sep 2011 Lotte hihi

• #85   14. sep 2011 Felis: Du skal ikke sige jeg er uviden, det kan være du selv er det!!!! Jeg siger kun det jeg har lært, så kan du bare tie stille med hvad du synes til det... jeg gør kun det bedste for mine katte og jeg har læst en del om pasning, så hold din mund!!

Susan: Ja, ok jeg kan godt se jeg har skrevet det forkert. Jeg mente;
    Det KAN være sundt for en kat smiley

• #86   14. sep 2011 Felis: Jeg synes ikke du kan tillade dig det du kender mig slet ikke, og hvis jeg tager fejl, jamen det kan godt være at jeg har fået forkerte ting af vide, så er det EN ting så gider du godt lige!! jeg har haft katte hele mit liv og de er godt nok blevet gamle!!

• #88   14. sep 2011 Til Susan og de andre: Undskyld hvis jeg har taget fejl. Jeg skal jo lære af mine fejl, men skal lige få en forklaring på den anden inf. smiley

• #89   14. sep 2011 Enig med Marianne, Lotte, Lis, Felis, Camilla og Susan og alle dem der i mange år har haft erfaring med katte. Godt der kom noget fakta på bordet i stedet for ammestuesnak

:-))

• #91   14. sep 2011 nej det er der ingen grund til smiley

• #93   14. sep 2011 Det kan ligeså godt være dig der ikke aner hvad du taler om... sæt dig selv ind i tingene

• #94   14. sep 2011 Og som susan siger, så stopper jeg også her... gider ikke folk der ikke kan andet end at rakke andre ned...

• #95   14. sep 2011 Maria - Få nu styr på om du mener det er FAKTA, du præsentere eller om det er din HOLDNING. Du skriver begge dele i denne tråd og virker til tider som om du trækker i land..
    Man kan da ikke sætte sig mindre i respekt ved at sige ".. sæt dig selv ind i tingene". Det er ligesom at sige "nej DU er dum.. nej du er.. nej du er" Og bestemt ikke til folk, der har laaaaaaaaaangt længere års erfaring med katte og opdræt end du har levet!

• #96   14. sep 2011 Men nårh ja.. du stoppede jo her ;-)) Og længere oppe åbenbart

• #97   14. sep 2011 Thilde: Fordi jeg er ung betyder det ikke jeg ved mindre end jer... jeg siger at jeg har hhørt det fra en del "eksperter" såsom dyrlæger med mere... og så er det også min holdning.... men jeg gider ikke diskutere når i er så forstokkede herinde... i har jeres holdning, jeg har min, og det er ok at sige den, men man kan godt sige det på en pæn måde...!

Det var det

Adios!!

• #99   14. sep 2011 Maria T - Læs igen og du ville kunne se at det ikke er din alder, jeg lægger mig på, men din erfaring sammenlignet med folk, du selv jorde ned på din vej.
    Er selv ung, men mener der er mere modne måder at kommunikerer på end at lukke af og som så..

• #101   15. sep 2011 Maria T: Nu har du jo selv reageret ualmindeligt hidsigt overfor alle, der har prøvet at korrigere din fejl. Måske du skulle prøve at lytte lidt og svare pænt selv.

Er enig med dem, der skriver, at hunkatte aldeles ikke har behov for at få killinger, og at alle kælekatte bør neutraliseres (gerne som killinger).

• #102   15. sep 2011 Syntes den tråd er lidt grov..
    Men jeg har nu heller ikke hørt at katte har godt af at få killinger inden neutralisering..

• #103   15. sep 2011 Det var lidt af et sidespring smiley Nå men hører stadig gerne fra folk der har gratis killinger vil gerne vide hvorfor de killinger overhovedet er kommet til?

• #104   15. sep 2011 En person som jeg ikke har set i 10 år nu, anskaffede sig som ung og enlig en hunkat. Men da hunmissen blev begyndte at komme i løbetid forsvandt det søde og sjove åbenbart som dug for solen. Da jeg en dag kom for at besøge hende her personen, var misser blevet aflivet, da indehaveren ikke kunne holde hendes mijaven ud. det gik ikke meget bedre med de menneskelige relationer.

• #105   16. sep 2011 Lena: Dumt af hende at få en kat og latterligt grundlag for at komme af med den. Men synes faktisk det er en fornuftig beslutning at aflive i mange tilfælde når markedet nu er så proppet. Andre folk ville jo bare have lukket den ud

• #106   27. okt 2011 Maria> Jeg nægter at tro på at du er igang med dyrlægeuddannelsen! Så ville du ikke sige sådan noget vrøvl. Og argumentere kan du heller ikke. Den dyrlæge du henviser til er, hvis jeg ikke tager helt fejl Sonny Liston, og jeg tror simpelthen ikke på at han skulle have sagt at det ligefrem er sundt for en kat at få et kuld killinger! Og du kan i øvrigt heller ikke komme med nogle gangbare argumenter for din påstand. jeg vil vove den påstand at hvis jeg i morgen tidlig ringede til de første 10 dyrlæger i tlf.bogen, så vil ingen af dem sige at det er sundt for en kat at få killinger. Du skriver også at man har ret til at have sine holdninger og at vi i denne sammenhæng ikke behøver at være enige. MEEEN, nu handler denne her sag jo ikke om holdning, men om klare facts. Og så vidt jeg kan se, har du stadig ikke kunne komme med nogen form for dukumentation af din påstand! Så jeg giver Marianne ret i at det er noget vrøvl! Hos hvilken dyrlæge er du elev, hvis du da er det??

• #107   27. okt 2011 Lad nu tråden ligge

• #108   27. okt 2011 Hos hvilken dyrlæge er du elev, hvis du da er det??

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide - så ved da hvem man ikke skal anbefale ...

Lyder bestemt ikke som en smådyrspraktiserende - og sket ikke som en der har mere end dyrlægestudiet på kat:-(

• #109   27. okt 2011 Lene L> Nu er det her jo et debatforum, og JA, så er meningen at man kan diskutere forskellige emner. Så du kan altså ikke gøre dig til dommer over hvornår en debat skal afsluttes eller ej.

• #110   27. okt 2011 Jeg hedder Lena

og trådstarter har indrømmet at hun har taget fejl. Derfor!

• #111   27. okt 2011 LenA> Hvor ser du det henne?? Hun har da ikke skrevet noget om at hun har taget fejl. Og selvom hun havde, skal du stadig ikke bestemme om jeg skal skrive eller ej!

• #112   27. okt 2011 Fra Maria M:

Skrevet: 14-09-2011 17:25:46

Til Susan og de andre: Undskyld hvis jeg har taget fejl. Jeg skal jo lære af mine fejl, men skal lige få en forklaring på den anden inf. smiley

Så jo, det har hun.

• #113   27. okt 2011 Nej, jeg skal ikke bestemme om du skal skrive eller ej. Men jeg kan altså ikke lige får øje på grunden, når hun har indrømmet sin fejl.

• #114   27. okt 2011 Ja, men hun trækker jo i land igen længere nede. Og jeg skriver egentlig mest, fordi at jeg tvivler på at hun er dyrlægestuderende. Men du skal STADIG ikke blande dig i om jeg skriver eller ej!

• #115   27. okt 2011 ANJA du kan skrive alt det du vil. Men lur mig om hun kommer tilbage til tråden.

• #116   27. okt 2011 ja, det kan du jo så gå og tænke lidt over;-)

• #118   28. okt 2011 Øh. det er mig der er TS men ikke mig der har skrevet alt det om at jeg er dyrlægestuderende det er hende der hedder Maria smiley Vil ikke have alt det på mig smiley Tråden kom jo ud på et lille sidespor

• #119   29. okt 2011 Hej Trine,

Ja, det er rigtigt. Undskyld, det er jo ikke dig men Maria.

• #120   29. okt 2011 Jeg står ved at det er omsonst at rippe op i en gammel tråd, der røg ud på et sidespor. Det er der ingen grund til efter min mening.

Man studere jo osse for at lære som Winnie skriver.

Kommentér på:
Jer med gratis killinger

Annonce