{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Hjælp søges hurtigt {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Igår fødte min kat 4 killinger, men her til morgen var hun slet ikke sig selv og have ikke drukket eller spist. Så kontakte jeg dyrlægen ogvi kom der ud, hun blev scanner og det viste at der var 2 killinger tilbage derinde plus betændelse.
Så lige nu ligger hun og får kejsersnit.
Jeg sidder herhjemme med de 4 killinger fra igår og nu vil jeg gerne have jers råd tiæ hvad jeg kan gøre for de små nu deres mor ikke er ved dem.
Dyrlægen sage at mormis ikke have meget mælk så skulle begynde på modermælks erstatning, som jeg er påbegyndt. Men hvordan kan jeg give de små trykhed og omsorg nok

Mvh
En fortvivlet katte ejer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges hurtigt
  • #1   21. apr 2011 Hvis morkatten er frisk efter indgrebet vil hun igen kunne passe sine killinger - også selvom hun har fået kejsersnit. Lad hende ikke komme til killingerne før hun er helt ude af narkosen.

Da hun ikke var færdig med at føde kan det være det er årsagen til der ikke er meget mælk. Killinger der patter stimulerer produktionen.

Så din dyrlæge til at skrive en recept på Cyntisonon - det får mælken til at flyde. Sprayes i ganen på katten.

Indtil da, må du sørge for killingerne er varm og får etstatning - det skal være flydende kmr. Du skal også sørge for de kommer af med tis og afføring.

Held og lykke - de to i hende er de i live?

• #2   21. apr 2011 Du får det lige stavet korrekt:

Syntocinon (næsespray) skal i ganen på kat - pris ca 80 kr

• #3   21. apr 2011 er det amme til dine killinger der søges på FD opdrætter?

• #4   21. apr 2011 Hejsa sorry jeg først svare nu, nej var ikke liv i dem i maven, det var misdannet og var begyndt at rådne ;(
    Fik en lang snak med min dyrlæge om hvordan jeg skulle forholde mig, det har været noget af en dag syntes jeg.
    Men tak for jers råd kun bruge dem og gøre mig lidt mere rolig.

Og missemor har fået medicin så mælken skulle løbe

Ja er nok min kat du har set der søger, va min nabo der kender hende der syntes det var en ide, men mormis skulle efter dyrlægen kunne passe sine killinger selv igen smiley så artiklen er ikke aktuel mere.

Kommentér på:
Hjælp søges hurtigt

Annonce