{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Der blev jeg vel nok snydt ;o) {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger har mine gravide hunkatte snydt mig.
Mirakel som man næsten ikke kunne se var gravid fødte i søndags 4 dejlige killinger på 144g 152g 113g og 101g samtidig havde jeg en anden hunkat der næsten ikke kunne gå, så stor var hun.
Jeg troede bestemt hun ville nedkomme først. men nej først i nat er hun nedkommet med KUN 3 killinger på 110g 112g og 125g
Jeg havde da bestemt troet der ville mindst være 5 killinger så stor hun var. Ikke at jeg klager, de 3 hun har fået er dejlige.
Da jeg stod op i morges kl 5 pga jeg kunne hører deres kalden i 10 min fik jeg et chok.
Hun havde ikke født i nogen af de 3 fødekasser jeg havde sadt op forskellige steder i huset.
Jeg fandt hende sammen med 1 killing under vores kradsetræ mens der lå en og græd hjerteskærende øverst på vores kradsetræ samt en der græd ligeså hjerteskærende inde i en lille hule på træet.
Jeg samlede dem sammen og lagde dem ind i en kasse i stuen hvor hun ligger sammen med dem nu.
Først troede jeg hun havde snuppet killingerne fra min anden kat da de er fuldstændig ens med hendes.
Siden jeg stod op har jeg ledt efter det sted hun har født sine små killinger men jeg kan intet se nogen steder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der blev jeg vel nok snydt ;o)
  • #1   29. maj 2010 tillykke med det

• #2   29. maj 2010 Tillykke
    Men tror du ikke at du lige skal tjekke efter flere killinger i huset x)
    Nu når hun jo var stor..

• #3   29. maj 2010 Team Twist L
    Jo jeg har ledt i hele huset men har ikke fundet flere heller ikke hvor de er blevet født.
    Hun har lige flyttet killingerne tilbage på kradsetræet så jeg har lige lavet om på fødekassen.
    Denne gang har jeg vendt kassen om så den står på hovedet da hun havde lagt killingerne inde i en mini hule på kradsetræet.
    Tror hun vil have dem mere gemt.
    Jeg kan desværre ikke have kassen oppe ved det kradsetræ hun har valgt da det står lige ved døren ind til min 3 års søn´s værelse.
    Stoler ikke helt på han kan lade den lille familie være hvis jeg ikke lige er i nærheden.
    Det ville være synd og skam at stresse både hende og killingerne hvis han lige skal kigge i tide og utide.
    Håber denne kasse passer damen bedre smiley

• #4   29. maj 2010 vis du finder ud af hvor hun føte må du gerne skrive det ss sider og er rat nyskeæri og så lige tillykke med misserne sss

• #5   29. maj 2010 Det skal jeg nok ;O)
    Tror måske jeg har fundet det men der er kun 2 små pletter med blod på gulvtæppet på sønnen´s værelse intet andet. Det er måske en smule vådt.
    Hun har været dygtig til at slette alle spor. ;O)
    Ved de andre katte jeg har set føde og ryddet op efter i kassen har der været mere blod og andre efterladenskaber.
    Jeg var bange for at hun måske havde født nogle der var døde og ønskede ikke de lå rundt omkring i huset.
    Men hvis der var nogen dødfødte så har hun simpelthen spist dem. Det er min eneste forklaring.
    De skjuler jo gerne sådan ting for rovdyr.

Kommentér på:
Der blev jeg vel nok snydt ;o)

Annonce