19. feb 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
så blev jeg sygemeldt... {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger, så har jeg sygemeldt mig på ubestemt tid fra min skole her til morgen...
jeg går på hg, første år, og kan simpelthen ikke overskue at tage i skole hver dag i øjeblikket. har ikke været i skole siden mandag i forrige uge, og jeg er lige så stille og roligt kommet i gang med at få ordnet lidt herhjemme, og derfor har jeg besluttet mig for at sygemelde mig..
jeg har en depression, vel det man kalder medium, men engang imellem føler jeg mig bare helt nede i kælderen.
nu venter jeg så bare på, at min studievejleder ringer og beder om en lægeerklæring.
jeg har det egentlig godt med det, for ligenu er mit hjem og min familie (kæreste og dyr) det der er vigtigst for mig...
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
feb 2005
feb 2008
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Kunne du ikke kontakte in studievejleder, i stedet for at vente til h*n kontakter dig?
det vilihvertfald give dig et meget stort plus i bogen - om man så må sige ....
Håber du snart er ovenå igen.....
feb 2008
men hvad skulle jeg så skrive?
"hej
jeg har sygemeldt mig på ubestemt tid fra i dag.
vil du have en lægeerklæring på at jeg har en depression eller?
v.h.
Charlotte B."
det var lige et forslag, men føler det er lidt halv-lamt...
snakkede med min læge om det her til morgen også, og hun sagde, at hvis de vil se en lægeerklæring, skal de selv bede om den, jeg skal ikke bare komme med den uden at de har bedt om den...
og hvis jeg skriver til ham, så er det jo lidt et af de første skridt til selv at komme med den...
feb 2005
Så du skal nok bare se tiden an selv om jeg ikke ved reglerne for skole, det ville jo være noget møg at skulle gå om.
okt 2006
Du skal nok finde en anden måde at skrive det p, for som du skriver det her, s ville jeg (personligt) stejle... Du virker meget aggressiv i din måde at skrive det på ;-))
Kunne du ikke i stedet skrive:
Hej (studievejlederens navn)
Jeg har sygemeldt mig på ubestemt tid, da jeg gennemgår en svær periode. Sygemeldingen er i samråd med min læge.
Hvis du har brug for en lægeerklæring, kan du kontakte min læge:
Lægens navn, adresse og telefonnummer)
Venlig hilsen
Charlotte B
feb 2008
men sådan er det... jeg venter på, at han kontakter mig, og så må vi se...
(lidt i sjov: tro der er en eller anden højere magt, der fortæller mig, at jeg ikke skal gå på hg, men noget andet, npr jeg nu for anden gang må stoppe et par mdr før eksamen - det er ment i sjov, tror ikke helt på sådan noget, men alligevel gør jeg)
feb 2008
diana - nu ved de godt, at jeg har en depression, for jeg mente det var bedst at fortælle dem det, da jeg fik det konstateret...
dejligt at få at vide, at det ikke er pjækkeri. jeg har det egentlig godt nok nu, men er virkelig lettet over ikke at skulle i skole. det er bare dejligt, og den dårlige samvittighed er lettet gevaldigt ( har i forvejen en temmelig høj fraværsprocent >rødmer<)
okt 2006
Jeg siger bestemt ikke, at du pjækker.
Grunden til at jeg siger som jeg gør er, at jeg selv måtte sygemelde mig under et uddannelsesforløb, og jeg kontaktede studievejlederen og forklarede som sagen var, og hun sagde, at det var virkeligt godt at jeg kontaktede hende, fremfor at hun skulle kontakte mig på grund af mit fravær.
Det viser altså, at du er et modent og ansvarsbevidst menneske, og der vil mange gange være lidt længere line, når du selv tager kontakten, for så nr studievejlederen ikke at blive "irriteret" over, at skulle i gang med at kontakte dig..
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Jeg har oså slev prøvet det... jeg blev glædeligt overrasket, da min vejleder udemærket forstod.. jeg fik lov til at lave fjern undervisning..
feb 2008
grunden til at han skal kontakte mig angående lægeerklæringen er i forbindelse med su... så jeg tør ikke kontakte ham først, hvis de så sløjfer min su.
jeg så godt du skrev "pjækkeri" i " "
og det er ikke meningen at virke agressiv, men jeg var lidt tom for ideer... men jeg vil bruge dit forslag... men er lidt i tvivl om slutningen, for i og med at det er skole, så skal jeg selv betale for lægeerklæringen... kan jeg så ikke skrive at han skal kontakte mig, hvorefter jeg hurtigst muligt får fat i den, hvis han ønsker det...?
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
jeg har dog ikke en depression, jeg har ocd og det var så kommet der ud hvor jeg slet ikke kunne passe et arbejde længere.
Men fordi jeg har været sygemeldt i et godt stykke tid har jeg besluttet mig for at prøve med noget flex job
så blev jeg sygemeldt...