Tror desværre ikke killingen overlever {{forumTopicSubject}}
Tja så har jeg lige været til dyrlæge igen for 3 gang i denne månede.
Rart at de er der for at hjælpe en, men desværre tror jeg ikke at dyrlægen kan hjælpe mig denne gang.
Jeg kom hjem i går og fandt min 3 uger gamle killing der har kravlet bag en skærm og ikke har kunnet komme ud, Den var helt slap og jeg kunne se den manglede væske,
Så jeg ringede til dyrlægen og fik en tid til den, Vente tiden fik jeg til at gå med at give det lille pus mdermælksasatning da jeg ikke kunne få den til at die hos sin mor.
Dyrlægen kunne ikke love mig at den ville overleve men han syntes da jeg skulle blive ved med at give hen modermælksastatning weekenden over også vende tilbage.
Men men det lille pus er lige slap her til morgen men har dog taget 40 g på siden i går kl 19
Har lige snakket med dyrlægevagten og hun mener også at vi skal se tiden an når nu den tager maden fint og lægger på.
Det eneste hun evt kunne gøre var at aflive den :O(
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 51
Er der ikke noget med at man kan få den til det ved at bruge en fugtig klud og gnide den blidt dernede?
øv her gik jeg og var glad for at den tros alt havde taget godt på
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
En killing på 3 uger bliver ikke helt slap og dehydreret af at have været væk fra sin mor ½ dags tid.
En vægtstigning på 40 gr. på kun et døgn er MEGET, men det kan nolrmalt skyldes, at man den ene dag har vejeg lige efter afføring og urin og før et måltid, og den næste dag omvendt.
Hvis killingen har været afkølet til under normal kropstemperatur, da du har fodret den, har du problemer, for så går fordøjelsen i stå, og foderet står og rådner i tarmene.
maj 2009
Jeg arbejder nat og var væk fra torsdag aften til fredag morgen hvor jeg gik ind og sov uden at kigge ned til killingerne. Senere om eftermiddagen tog vi afsted igen hvor min mand kiggede ned til killingerne men han talte dem ikke da de lå i en bunke.
Han så ikke om den lille var væk.
Vi kom hjem igen kl 19 hvor jeg var henne hos killingerne og tage dem op og nusse og der opdagede jeg den ene var væk
maj 2009
Jeg har gået den tunge gang til dyrlæge igen da jeg ikke kunne
se nogen bedring.
Jeg kunne ikke holde ud at hun lå og led.
Det er sgu hårdt selvom jeg kun havde hende i 3 uger,
Hvil i fred lille Louise
Tror desværre ikke killingen overlever