Balou er desværre blevet aflivet :-( {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev herinde lørdag at Balou var begyndt at tisse på gulvet, og havde gjort det nogle dage. Lørdag formiddag kan jeg se at han flere gange prøver at komme på bakken, men at der ikke kommer noget når han sidder der. Han klager sig og det begynder at blive tydeligt at han ikke har det godt. Jeg ringer til en dyrelæge der siger at jeg skal komme med ham med det samme. Jeg tror vi skal have undersøgt noget urin, have noget antibiotika og så har jeg en glad og rask mis igen....!! Men men men, desværre dannede han store krystaller i urinen og nyreren var ved at sætte ud. Hun kunne ikke garantere at operation ville hjælpe og jeg måtte desværre træffe den tunge beslutning om at få ham aflivet! Meget hårdt og hele familien er naturligvis meget kede af det, specielt børnene.
Allerede søndag besluttede vi at den bedste måde for børnene at komme videre var at få en ny mis, så vi var på internatet i Hillerød og der fandt vi den smukkeste dejligste lille mis som vi har fået med hjem. Vi savner naturligvis Balou, men der er ikke så tomt med den søde lille dame i huset.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
Sov godt lille mis ..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 22
Balou er desværre blevet aflivet :-(