{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Pludselig ingen bevægelse... {{forumTopicSubject}}

Ja, min kære Nexus, som også havde blodig slimprop igår, er stadig ikke gået i fødsel. Nu synes jeg så lige pludselig, at jeg ikke kan se liv inde i maven på hende, fra at der har været den vilde boksekamp! Har jer, der har fået killinger før, oplevet at killingerne ligesom kan gå i en slags "dvale"? Jeg har aftalt med dyrlægen, at vi prøver at scanne hende idag, for at se at alt forhåbentlig er som det skal være... Puha alle de bekymringer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig ingen bevægelse...
  • #1   24. maj 2008 puhha stakkels dig det må være skrækkeligt har aldrig oplevet noget lignede men nheld og lykke med det hele

• #2   24. maj 2008 Ja, når fødslen er nært forestående eller i gang, holder fostrene/killingerne sig i ro. Så længe hunkatten er rolig og ikke har veer, er der ikke noget at bekymre sig for.

• #3   24. maj 2008 Vi krydser poter for Nexus, håber alt er vel ;o)

• #4   24. maj 2008 Hun er helt rolig og har ingen veer, har slet ikke haft veer endnu, men fantede en del igår. Hun foretrækker at være ude sammen med de andre katte, selvom vi har indrettet badeværelset specielt til hende. Hun slikker sig en del, da der stadig siver en lille smule lyserødt, ikke-lugtende slim ud.

• #5   24. maj 2008 Nogle katte vil helst føde med publikum på - de vil stadig gerne være med i husets liv... Flyt fødekassen hen, hvor hun søger hen - diskuter ikke fødested med en vordende kattemor... hun gør alligevel, hvad der passer hende;-)

• #7   24. maj 2008 Hun får lov selv at vælge smiley Det værste er, at min hankastrat synes han skal bruge hendes fødekasse som tissebakke, så jeg skal hele tiden være efter ham...

• #8   24. maj 2008 Så er der iaf ikke noget at sige til, hvis hun ikke vil bruge fødekassen;-)

• #9   28. maj 2008 det er helt naturligt hvis hun er førstegang fødende at hun lukker for gangen.. hun skal have tid min kat fødte for første gang har mange katte men lucky hade sin første gang for nogle dage siden . og hun lå med en slim hende ud trode den var død med det kan lade sig gøre da hun selv har styr på det..

der gik nogle timer og så blevb den født ganske normal og så røg de sidste 3 ud bagefter.. men bliver det være og i slet ik kan mærke bevægelse skal i kontakte en dyr læge hvor hvis hun ik selv kan føde dem skal dyr lægen hjælpe hende ellers kan hun selv dø..

Kommentér på:
Pludselig ingen bevægelse...

Annonce