{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkert stamtavle
  • #1   12. maj 2008 Hvis opdrætteren kan bevise, at der er fejl i stamtavlen, skal den sendes tilbage til klubbens stambogssekretær, med notits om hvori fejlen består, og hvad det skal rettes til.

• #3   12. maj 2008 jeg har også kontaktet hende for det første , dem jeg købte dem af havde ikke behandelet dem som hun havde ønsket det og havde ej heller kontaktet hende før salg så hun var glad for at jeg havde skrevet til hende og selvfølgelig meget ked af det andre ejere.
    fejlen ligger i at avler har skrevet forkert da hun søgt tavler til killingerne men har ellers skrevet hans rigtige navn i købskontrakt og sundhedsbogen, så når jeg sender papirene til hende vil hun sende dem ind og få det rettet. men har fået af vide af andre opdrætter at man ikke kan ændre navnet på en godkendt tavle ikke en gang avleren selv, de er bange for hun vil beholde tavlen. hvordan kan jeg sikkre mig det.

• #4   12. maj 2008 ja det var hos de første ejer af killingen jeg hentede dem ved de skulle skilles og hans nye dame havde alegi for katte, han kørte det efter hans egen regler men som nye i avlerfaget ville jeg godt ha rene linier med opdrætteren, også for hun vidste hvor kattene var

• #6   12. maj 2008 jo han er jo fra 2006 så det kan sagtens ske

• #8   12. maj 2008 Det med at man ikke kan ændre på en stamtavle, gælder ikke, hvis der er en fejl på den...

• #9   12. maj 2008 tak for jeres svar det var dejligt at vide så der er styr på tingene når man overtage nogle dejlige katte. er også glad for at avleren er indformeret så hun ikke bliver rodet ind i noget hun ikke selv var klar over.

Kommentér på:
forkert stamtavle

Annonce