882 visninger
|
Oprettet:
killinger på putti=forkert? {{forumTopicSubject}}
jeg kunne supergodt tænke mig at få killinger på putti..
men når der ikke er stamtavle på hende, er det så forkert af mig at gøre det?
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg kan sagtens forstå at du ønsker at få killinger på din kat, for hun er en smuk pige.
Dog synes jeg du skal opveje fordele og ulemper som allerede er skrevet.
Du skal dog være obs på, at det ikke er sikkert, at du kan få en birma som far, da det ikke er tilladt at parre kat med stamtavle til kat uden stamtavle, hvis man er medlem af en af hovedklubberne i DK.
Hvis du parrer hende med en kat uden maske, vil killingerne ikke få den karakteristiske maske en birma har, med mindre den selv bærer genet for maske.
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
lundkvist - selvfølgelig skal hun testes for alt inden.. andet ville da være hul i hovedet..
det er heller ikke noget jeg har planlagt i nærmeste fremtid.. men selvfølgelig, gør jeg det bliver det med hjerte og sjæl.. og kunne putti ikke klare det, kan jeg hvert fald..
Sarah - self skulle det også være med en anden colorpoint..
Anette - det er ikke en birma, hun er colorpoint.:)
Jeg er ikke typen der går ind i noget uden at vide noget om det.. jeg fik heller ikke bare putti ud af det blå.. jeg læste og læste og læst og læ.... for at være sikker på at jeg ikke begår fejl, og kan behandle hende på den rigtige måde.. og det samme vil selvfølgelig ske når hun skal have killinger.. så jeg ved alt om hvad der skal gøres og hvornår..
Tak for jeres svar..:)
okt 2006
Men du skal stadig have i mente, at det ikke er sikkert, at du kan låne en colourpoint til din hunkat. Bare så du ikke "forventer" (mangel af bedre ord) at kunne finde en.
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
okt 2006
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
killinger på putti=forkert?