{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger på putti=forkert?
  • #1   11. feb 2007 Næ det er da en kat som alle andre... Og en smuk en af slagsen..... Kan da ikke se at en stamtavle skulle stoppe smukke små killinger........ :o) Men hvor gammel er hun?

• #2   11. feb 2007 Zabrina

Jeg kan sagtens forstå at du ønsker at få killinger på din kat, for hun er en smuk pige.
    Dog synes jeg du skal opveje fordele og ulemper smiley som allerede er skrevet.

Du skal dog være obs på, at det ikke er sikkert, at du kan få en birma som far, da det ikke er tilladt at parre kat med stamtavle til kat uden stamtavle, hvis man er medlem af en af hovedklubberne i DK.

Hvis du parrer hende med en kat uden maske, vil killingerne ikke få den karakteristiske maske en birma har, med mindre den selv bærer genet for maske.

• #3   11. feb 2007 Majsepigen - hun er 1 år..:) fyldte år igår..

lundkvist - selvfølgelig skal hun testes for alt inden.. andet ville da være hul i hovedet..
    det er heller ikke noget jeg har planlagt i nærmeste fremtid.. men selvfølgelig, gør jeg det bliver det med hjerte og sjæl.. og kunne putti ikke klare det, kan jeg hvert fald..

Sarah - self skulle det også være med en anden colorpoint.. smiley

Anette - det er ikke en birma, hun er colorpoint.:)

Jeg er ikke typen der går ind i noget uden at vide noget om det.. jeg fik heller ikke bare putti ud af det blå.. jeg læste og læste og læst og læ.... for at være sikker på at jeg ikke begår fejl, og kan behandle hende på den rigtige måde.. og det samme vil selvfølgelig ske når hun skal have killinger.. så jeg ved alt om hvad der skal gøres og hvornår..

Tak for jeres svar..:)

• #4   11. feb 2007 Undskyld - mente selvfølgelig colourpoint. Havde været inde og se hende tidligere.

Men du skal stadig have i mente, at det ikke er sikkert, at du kan låne en colourpoint til din hunkat. Bare så du ikke "forventer" (mangel af bedre ord) at kunne finde en. smiley

• #5   11. feb 2007 Anette - neej men det sker nok engang at der er en..:P

• #6   11. feb 2007 Det kan jeg ikke lige svare på om der skulle være, men bare du tager dine forholdsregler ang. test osv. smiley

• #7   12. feb 2007 ja mon ikke der finden en colourpoint han uden tavle ligesom putti heller ikk har en?

• #9   12. feb 2007 Jeg synes ikke, det er forkert at få killinger på hende, så længe du selvfølgelig sørger for alle tests. Selvom de er uden tavle, er killingerne jo ikke så svære at afsætte, når de ser så skønne ud, som killinger af Putti nødvendigvis kommer til! ;o)

Kommentér på:
killinger på putti=forkert?

Annonce