Mon hun ska føde i week? {{forumTopicSubject}}
Hej. Min kat Cirkeline har parret sig med vores kat af 2 omgange med ca 21 dage i mellem, har begge dage i min kalender. Men har den ikke lige her.
Men have regner mig frem til at hun sku føde den 6 maj.dvs hun er blevet drægtig anden gang de har parret sig, men er sådan kommet tvivl om hun kan være blevet med killinger allerede ved 1 parring. Da jeg læste a de godt kan kom "i løbe tid" 21-24 dage efter parringen. Også selv om de er med killinger. Men hun er meget kontant søgende.. Og jeg syntes altså a det er i 2-3 uger at hendes brysvotrer er blevet store og store og lyserøde..
Men tror I at det kan være hun allerede skal nedkomme i weekenden?? ..
Det osse som om man kan se der er noget i hendes mave der bevæger sig og når hun lægger og sover laver hun lige pludslig sådan nogle spjæt, ligesom man gør når man selv er gravid hvis der lige kommer et spark..
Hjææælp.
Har lavet en kasse til hende men den har hun ikke rigtigt brugt, men vi har en anden kurv som hun gerne vil lægge i hvis hun kan kommme til det...
Mvh. michella.. Som glæder sig til at hendes smukke kat skal være mor
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Svar: 20
Lad hende selv vælge et sted at føde, altså hvis hun vil ligge i en bestemt kurv så lad hende.
Og så kan jeg ikke lade være med atskrive at jeg syntes det er tideligt du lader din kat parre, kan se hun er fra 2007.
Men pøj pøj med en måske forestående fødsel, for mig har det altid været noget helt specielt når min misse piger har født nye små vidundere.
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 11
Men er blevet lidt i tvivl om der har været ungerne jeg kunne se sparke. Eller om det bare er hende selv der bevæger sig lidt sjovt.
Men har lagt et håndklæde i den kurv hun godt kunne lide nu. Så sker der kan hun få lov at føde i den.
Og Jane ja ved godt hun er lige lovlig ung. Men vi ville ikke sterilisere hende og vi har slet ik fået tænkt på a give hende p-piller.
Når hun så nu engang føder skal hun vel egentligt osse på p-piller? For eller kan han vel hoppe på hende igen?? Altså vi har osse hannen herhjemme...
Men jeg synes at det er en stor oplevelse at der ska til at ske. Og håber hun klare det flot trods hendes unge alder.
Mvh . Michella
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 11
Foruden det er det stadig ikke sket noget. Så det kunne jo godt ske at det først bliver i startet af Maj.
Må bare vente med toldmodighed.
Mon hun ska føde i week?