{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.789 visninger | Oprettet:

pris for halv main coon killing?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige nu nogle killinger som snart skal sælges. Modern er vores main coon kat anna som har nogle meget fine papis som vi dog ikke har betalt for at få udskrevet endnu. Faren er naboens meget søde sorte huskat..
men vi er meget i tvivl om hvad vi skal sætte prisen på killingerne på, så er der nogen der har forstand på det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris for halv main coon killing??
  • #1   21. maj 2007 Vil sige det er op til dig selv. Det kommer an på om de har været hos dr. dyr eller om de ikke har, om de har fået vacc, ormekur osv.
    Selvom moderen har fine papir så "kan det ikke bruges til noget" når det er en blandingskat. Hvis de ikke har fået tjek eller noget vil jeg sige 200 kr, hvis de har så 500 kr (incl ormekur/loppe). med vacc 1000 kr. det er mit bud. smiley

• #2   21. maj 2007 jeg vil mene det kommer an på hvad der høre med til killingen, altså vacciner, sundhedstjek orme og loppe kur osv...

men mange langhårs killinger ligger på 1500kr uden noget.

• #3   21. maj 2007 Ja som de andre siger så kommer det helt an på havd du gør ved dem inden, er de tjekket af en dyrlæge, vaccineret og har de fået ormekur??

Mine huskatte killinger blev sidste år solgt for 500 kr inkl. sundhedsbog, 3 gange ormekur, 1 vaccination og en foderpakke fra RC.

• #4   21. maj 2007 noget helt andet er at det er lidt underligt at du ikke har fået stamtavlen endnu når din kat er så gammel den skal normalt følge med killingen når den bliver solgt.

• #5   21. maj 2007 hvor meget ville jeg kunne tage for mine? det er alm huskatte inden de flytter bliver de vacc og orme og loppekur og de får billeder med fra når jeg begynder at kunne se foreskeld på de røde GG

• #6   21. maj 2007 jeg vil så sige at 200 er billigt sluppet... nogen vil måske sige at jeg blev snydt, men jeg fik en ægte maine coon for 1600 uden vaccine eller noegt, heller ingen papire... jeg vil gerne tro du kan få 400-500 kr uden at gøre noget ved dem... det er selvfølgelig bedst at gøre lidt selv hvis du ikke ved at de vil få det gjort der hvor de kommer hen... det vil være mit bud, og hvid du gør noget,(tager dem til dyrelæge) så hæv prisen til omkring 800 kr... bare det ikke er en underskuds forretning, heller ikke fedt at stå med måske 500 kr eller mere i underskud pga dyrelæge regninger når du har fået dem solgt... smiley

• #7   21. maj 2007 liselotte: den pris du har givet for din kat er meget normal...

• #8   21. maj 2007 Lærke - Jepsen, mit bud på pris vil også være det som Kristina skriver. Solgte mine blandingskatte (pointen med mit kuld var at beholde en legekammerat til moderen) sidste år for 500, det var så incl. loppe/ormekur osv...
    Dem der købte to af dem ville gerne vaccinerer selv, da de stolede mest på deres egen dyrlæge.
    Dem der købte en af drengene ville gerne have at jeg fik ham vaccineret første gang (og ville vist fortsætte med samme dyrlæge), men ham tog jeg så 900 for.

• #9   21. maj 2007 Aeh okay, det var jeg ikke lige klar over, men så ved jeg da det til næste gang :o)

Kommentér på:
pris for halv main coon killing??

Annonce