{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Hvordan gør i det? (forventet fødsel) {{forumTopicSubject}}

Jeg har ventet killinger her i påsken og har i den anledning taget en uge fri.
Nu er det sådan at i morgen går vi på dag 68 og hun har stadig ikke født (viser pt heller ingen tegn til det)

Jeg skal jo tilbage på job i morgen aften, hvordan gør i i lign. situationer...??

Ville jo gerne være til stede ved fødslen, især fordi det er hendes første fødsel og jeg risikerer at killingerne er ret store nu hun er gået så længe.

Nogle råd..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør i det? (forventet fødsel)
  • #1   8. apr 2007 Kan du tage fri fra arbejdet (sygemelde dig)?

Det er sådan set den eneste måde du kan garantere at være hjemme på, hvis ikke hendes fødsel går i gang inden, eller at du tilfældigvis er hjemme.

Poteknus.

• #2   8. apr 2007 hej..

min hunkat gik 72 dage, og de var helt normale i størrelsen.

der er ikke andet end at vente.. eller melde dig syg på job..!meeen nogen katte venter på sin "mor" kommer hjem.

knus

• #3   8. apr 2007 Jeg kan ikke bare sygemelde mig, jeg får ingen løn under sygdom, og da jeg lige har holdt en uges fri uden løn går den desværre ikke.

Men der er da andre der må have nogle erfaringer, der må da sidde andre opdrættere der har været i samme situation, hvad var udfaldet..??
    Gik alt som forventet..??

• #4   8. apr 2007 Så håber jeg da sandelig hun venter til jeg kommer hjem.
    Hvornår på døgnet har i størst erfaring med at de føder...??

Jeg har en ide om det er om natten smiley

• #5   8. apr 2007 De føder på alle tider af døgnet, og det kan være svært at se på nogen katte indtil presseveerene starter.

Kan du få en veninde eller anden til at kigge til hende?

• #6   8. apr 2007 Det er lidt svært da jeg arbejder nat. de fleste af mine veninder har enten børn eller bor et stykke væk og skal op og på arbejde og den slags. Så er ret låst af tidspunktet

• #7   8. apr 2007 igen er det svært når man arbejder om natten.

Og få en med børn til at stå op og køre afsted hver 2. time. Det holder simpelthen ikke.

Jeg er bestemt ikke meget for at hun skal klare det selv, men går det ikke godt de fleste gange...??

• #8   8. apr 2007 Jeg føler mig meget splittet og presset. Især fordi jeg vil mine katte det bedste, og det føler jeg ikke pt jeg kan give.

Er jeg den eneste der har stået i det dilemma...??

• #9   8. apr 2007 Hej heidi

Jeg ville nok ringe til opdrætteren og høre hvordan linien er mht. fødsel smiley

Det kan give dig mere ro i sindet, hvis du allerede ved, om det har været super mødre, både til fødsler og pasning af killingerne ;-))))

Jeg håber (for din og selvfølgelig kattens skyld) at hun føder i aften eller i morgen tidligt, så du kan tage på arbejde med ro i sjælen smiley

Det er ikke unormalt at katte "holder" på killingerne lidt smiley så op med humøret og glæd dig til de kommende killinger ;-)))

• #10   8. apr 2007 Hej anette
    Og tak for rådet.
    Jeg ved at hendes mor har haft 2 kuld, begge født på 65. dagen og klaret til UG.

Så man kan da bare håbe hun har arvet det.

Jeg håber selvfølgelig også at hun klarer den i nat/morgen inden arbejdstid, for det ville være så ærgeligt hvis noget gik galt.

Til gengæld er der godt liv i killingerne, de hopper og danser inden i maven på hende, har aldrig set mage.

Kryds fingre for hun har lyst at føde snart

Kommentér på:
Hvordan gør i det? (forventet fødsel)

Annonce