Mange killinger - for mange ?? {{forumTopicSubject}}
Phoebe P fik jo 7 killinger i går. Hun er ræve stolt, men det virker som om hun ikke helt har tjek på dem - lægger sig på nogen og ammer de andre....
Det virker som om der er for mange til hun kan overskue dem ?
Har prøvet at lægge missemødrene sammen i fødekassen - men Phoebe nægter at være der, selv om hendes killinger er. Hun farer op under natbordet *ss*
Næste overvejning er så at lade Lille My overtage de 2 største killinger af Phoebe´s .... så hun har knap så mange. Lille My har jo kun 2. Og mælk i overskud.
Lille My er mere end villig - da vi afprøvede om de ville ligge sammen, solede Lille My sig i kassen med "sine" 9 killinger...... ( Phoebe var jo gået hurtigt)
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvis det er, kunne du med fordel tage et par af hendes killinger og lægge ved My. 3 ville endda ikke være for meget - det tror jeg ikke.
Håber hun snart finder ud af det...
Annette
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Men nu venter jeg lige og ser - råmælk er jo osse vigtig.
Og ja det er Phoebe´s 1. kuld - så det virker måske for uoverkommeligt for hende? Det virker lidt sådan, og når man kigger ned i kurven, er der da osse missebørn allevegne.
Tror virkelig hun gør hvad hun kan.
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
*SSS* hepper på tortierne griner
okt 2005
Hep du bare løs...... *ss*
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
Skal du forresten ikke oprette Lille My's killinger? :o)
Heldo og lykke med dem allle..
okt 2005
Nej hun er osse 1.gang - men har kun 2.
Hendes killinger er under hendes profil lige nu - skal have taget flere billeder......
okt 2005
Det ser ud til at gå fint. Killingerne patter og klarer sig godt i kampen om patterne, og Lille My har taget pænt imod dem.
Phoebe har så 5 tilbage hos sig - og da hun ikke har lært at tælle, er hun tilfreds med det. :o)
Så nu skal jeg bare veje - og veje, så jeg kan se om det går den rigtige vej med dem alle.....
Mange killinger - for mange ??