{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

Første kuld killinger ankommet! {{forumTopicSubject}}

Så kom killingerne! smiley Det er vores første kuld nogensinde. Moderen er en huskat som har boet i bygnings kælder i nogle måneder, og nu er hun ved os smiley
Klokken 19:12 igår begyndte missemor at miave og ville have min opmærksomhed, hun listede stille ind i soveværelset med mig i hælene. Klokken 20:03 kunne vi se den der "blodpose" og efter langtids kamp og klagen blev Stribe født klokken 22:00. Klokken 22:29 kom Maske til verdenen. De første to fødsler var lige efter bogen smiley Klokken blev 22:45 da røde blev født, vi var lidt bekymret, for hun kom ud uden en slimhinde omkring sig og moderkagen var stadig inde i maven. Moderkagen kom hurtig ud uden vores hjælp få minutter efter smiley Klokken 23:31 blev Hvide født, også uden en hinde omkring sig, men moderkagen kom med ud. Klokken 23:50 kom Lys'Maske til verdenen og klokken 00:22 blev Sorte født smiley
6 killinger i alt og hun tager det super godt smiley
De har lige alle været på vægten, og de har alle taget mellem 30-45 g. på siden de blev født smiley

Vores lille Chili herhjemme er dog ikke så tilfreds med lyden af killinger, så hun er lidt forvirret og knurrer for sig selv. Har lagt et billed med til af hende her i morges på terassen, hun ser vildt nysgerrig ud smiley
Schako derimod har intet problem med killingerne smiley
Ville lige dele min oplevelse med jer, vi er super glade herhjemme smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første kuld killinger ankommet!
Kommentér på:
Første kuld killinger ankommet!

Annonce