{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dødfødte ?
  • #1   19. okt 2012 Jeg tror nok der kan være mange grunde til at en mor går fra sine killinger.
    Hvis de er syge eller svage kan de finde på det, eller hvis de har for mange kan de også finde på at tage de stærkeste og gå fra de svageste.
    Mine forældre havde en gang en hunkat der hed Grimriane. Hun fik altid 4-5 killinger og når de var mellem 3 og 5 uger, så valgte hun to eller tre som hun tog med sig og lod resten gå til.
    Som regel nåede mine forældre at finde dem og flaske dem, og jeg kan sige med sikkerhed at det langt fra har været dem alle som var syge. Min voksne hankat Mr.Cat som er 6 år er en af hendes gamle killinger og ham har der aldrig været noget med.

Men er det fordi du har fundet nogle meget små killinger som du ikke ved om er dødfødte eller om de er blevet forladt?

• #2   19. okt 2012 ja det er min hun kat der har født dem her i går men da jeg fandt dem var døde og jeg så moren nogle timer inde men så gik hun ud (så fant jeg dem) og har ikke set hende siden jeg har to katte fra hende her hos min de er fra i år men ved ikke så meget om det

• #3   19. okt 2012 Har du ladet hende går ud...Det er ikke så smart..Så er hun sikkert gået et andet sted hen og født resten..

• #4   19. okt 2012 Først og fremmest er det vigtigt at du finder mor kat. Det kan være at der har været nogle komplicationer med fødslen og hun er gået i strees for at finde et andet sted at føde resten. Hvis ikke hun kan det selv skal hun til dyrlægen for det kan være rigtig alvorligt.

Der kan også være sket det sørgelige at din kats moder instinker simpelthen bare ikke har fungeret som de skulle, det sker jo, og at hun ikke har følt behovet til at beskytte sit afkom.
    Hvor gamle er de katte fra i år?

• #5   19. okt 2012 det er fra juni måned af og hun er kommet hjem igen og hun har kun født 5 unger

• #6   19. okt 2012 åhh nej for den da... de er god nok ikke godt for din kat.. hvorfor har du ikke give hende p piller.. eller endnu bedre steliseret..

• #7   19. okt 2012 fordi vi opdaget det forsent men har haft en der kender katte ude og hun har apotert alså de er født fortidligt men vi stelieret hende til den 1.

• #8   19. okt 2012 Det er nok den bedste løsning smiley

Kommentér på:
dødfødte ?

Annonce