{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Normalt? søvn {{forumTopicSubject}}

Hej. Min elskede sappihra har i et godt stykke tid været lidt rød ved øjnene og har en masse søvn siddende.
Det hele startede med at hun virkede som om hun havde fået nået i det ene øje, der hele tiden løb i vand og var halvt lukket. Efter hendes øje holdt op med at løbe osv, gik der et par dage og så begyndte det med alt søvnen at komme.
Kan det være fordi hun har haft fået træk efter at have været ude (de kommer ud næsten hver dag i en indhegning)?

Mvh majken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Normalt? søvn
  • #1   7. okt 2010 Uden at gøre mig klog på det. Kan det godt lyde som om, at hun har fået øjenbetændelse. Det er lidt af de samme symptoner, min Samson havde.

    Så mit råd til dig, at til dyrlægen med hende.


  • #2   7. okt 2010 Kun omgås kun vores anden hunkat på ca. 9 måneder. De kommer kun ud i en løbegård så de møder ikke andre katte.
    Lige så snart jeg får fundet mig et job, havde jeg tænkt meget på at få hende steriliseret og få taget en masse blodprøver på hende for at være sikker på hun ikke fejler noget. For har mine anelser en gang imellem. Bla. at hun ligger og ryster en gang imellem som var det kuldegysninger.
    Hun har været hos dyrlægen før hvor jeg har forklaret det men de siger jeg ikke skal være nervøs for det, de tror bare det er fordi hun mangler underpelsen at hun så fryser lidt og derfor gør sådan.


Kommentér på:
Normalt? søvn

Annonce