{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Min søvn {{forumTopicSubject}}

Tikha har udviklet til en kat, der føler sig hjemme og lykkelig herhjemme. Det helt utroligt at tænke på i forhold til den kat hun var d vi t tog hende ind. Hun er en meget kærlig og sød kat.

Det sidste 4-5 måneder er jeg dog blevet meget træt. Tikha vækker mig og plager mig i flere timer før jeg skal op. Hun vil have sin morgenmad. Jeg har forsøgt at give hende en god portion inden jeg går i seng og jeg har forsøgt at ignorer hende men lige meget hjælper det. Jeg har forsøgt at stå op give mad men så kommer hun igen og plager fordi vil hun... Ja, det virker bare til hun gerne vil have jeg står op og bliver oppe.

Dette er ret nyt da hun før blot har slappet af hos os i soveværelset.

jeg går sent i seng og står sent op da jeg ofte arbejder aften. Jeg har normalt ikke problemer med at sove, så det gør er ret træt til daglig.

Hun har ikke adgang til at komme ud om natten. Det er hændt hun er kommet hjem med skader grundet katte slåskampe, hvilket både både har været dyrt for helbredet og pengepungen.

Jeg tænker jeg vil prøve at lukke døren simpelthen. Jeg forestiller mig dog hun vil begynde at kradse i døren.
Hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søvn
  • #1   26. dec 2023 jackson fra My cat from Hell, har rigtig mange med samme problem

    han siger gerne at man skal sørger for at katten er træt og mæt når man skal i seng
    så det er noget med at lege en ½-1 time inden man skal i seng. Herefter skal katten have en ordenlig potion mad. jagt slå ihjel og spis. Og man skal virkelig bruge kattens energi, for den skal være træt, som rigtig træt
    det hjælper mange.
    Men prøv at google hans programmer, for der er flere episoder med dette problem

    men hvor er hun blevet en smuk pige smiley smiley


  • #2   26. dec 2023 Jeg vil gerne tilføje til det Anja siger, at du IKKE må give efter, og gå op og fodre den, når den larmer om morgenen. Gør du først det, så har du tabt, for så forventer den, at hver gang den klager, så skyyyynder du dig op og fodrer for at få ro smiley

  • #3   27. dec 2023 Mine er ikke unge længere, og de sover tit længe smiley men det er de så også trænet til, hvis de larmer om natten/morgenen, så står jeg ikke op, før der er ro, eller væggeuret ringer, tidligere fik de først mad når jeg havde været i bad.
    Det er vigtigt med en ret fast rutine, ikke at du behøver stå op samme tid hver dag, men når du står op, så skal det gerne være det samme hver gang.
    Det kan lade sig gøre, men det tager tid og tålmodighed smiley


  • #4   27. dec 2023 Mine har kun adgang til soveværelset hvis de er syge eller er under overvågning.
    Du må endelig ikke give efter om natten når hun larmer for at få dig op.
    Jeg har lavet et godnat-ritual, hvor de får deres tørkost og Freddie går med ud med affald.... og så ved de godt at det er sengetid. På det seneste har jeg måttet op og lukke døren på klem og sige godnat til Lucas og be ham om at gå i seng.
    Det virker her.


Kommentér på:
Min søvn

Annonce