Tegne og male gruppen

Tegne og male gruppen

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airbrush
  • #1   20. apr 2009 Hvor er det fedt!
    Maler du også snublekyser? *blushing*


  • #2   20. apr 2009 Teknisk set ville jeg nok godt kunne smiley
    Men der er nogle typer MC hjelme fx, der ikke må overlakeres af hensyn til materialernes brudsikkerhed. Lidt sært, men nogle hjelme har de kritirier


  • #3   21. apr 2009 Øvs: ved du hvad det er for nogle hatte eller hvor man kan se det?

    Ville du evt. have lyst til at tegne lidt på min benzin tank? smiley

    Hmm... Arbejder du også "orange"? For ville du kunne tage min racer ind på en fusker-dag (plejer I at have på værksteder - ved med lakere, men vi havde som automekanikere): Ville nemlig gerne have den omlakeret i en anden farve og så med "The Gentleman" op af siden smiley


  • #4   21. apr 2009 Nej jeg ved ikke hvordan man kan se det, men prøv at snakke med forhandleren om der må males på den.

    Kan desværre ikke tage en cykel ind pt, der er rigeligt at lave på mit skema og du kommer jo langvejs fra.


  • #5   21. apr 2009 Ja det er netop det: Kommer langvejs fra så ville jo helst aftale noget inden smiley Så passede det med at jeg kunne køre den over i en weekend og hente den i en weekend efter du er færdig smiley

    Det er også kun hvis du har tid, lys og mulighed for at gøre det engang smiley
    Har faktisk rigtig meget der skal lakkeres (bygger jo på en hel del gamle maskiner) - men har længe haft en drøm om at få omlakeret raceren i én farve - og så få brushed "The Gentleman" langs siden (se f.eks. på min Yamaha: der sådan som Yamaha står på kåben skulle The Gentleman stå på Apriliaen). Men er først noget vil vil have gjort til vinter helst: Ellers skal jeg undvære den midt i en sæson smiley Så hvis du evt. kunne engang mellem 1. december og 28. februar så må du meget gerne give besked...
    Jeg betaler naturligvis for materialer og hvad du skal have i løn.

    Det samme gælder hvis du vil lakere min touring-maskine - når den er klar (det har jeg dog ingen idé om endnu): Der har jeg dog helt klare tanker mht. farver osv.. Men kunne et eller andet sted være lidt morsomt at have en eller anden tegning på ud fra "fri fantasi" - evt. på sidevognen eller traileren - så kunne du jo lave en signatur på den et sted som i ægte "Foose" stil (for dem der ikke kender Foose; så er det en af USA's mest kendte custom car designere: han har bl.a. lavet de Shelby Mustag GT500 "Elenore" i den nye Gone In 60 Seconds (60 Sekunder) med Nicolas Cage - på alle hans biler underskriver kan (ofte på instrumentbordet) så man er sikker på det er en ægte Foose Produktion. Han laver også TV showet OverHauled hvor han specialbygger folks lig af en bil efter aftale med deres venner - men uden 2000 LCD-skærme og unødvendigt anlægs-crap som i f.eks. Pimp My Ride med x-rapperen Xibit)


  • #6   21. apr 2009 Noget af Chip Foose's arbejde:
    1970 Dodge Challanger:
    http://www.seriouswheels.com/pics-def/Foose-70-Challenger-SA-Chip-2-1600x1200.jpg

    2007 Ford Mustang:
    (link fjernet)

    1969 Chevy Camaro
    http://image.superchevy.com/f/9122815/sucp_0708_01z+1969_foose_camaro+front_left_view.jpg

    Fra idé til virkelighed: Chip Foose tegnede denne her mens han var "art student" i 1990:
    (link fjernet)

    Og som sagt: 1968 Shelby Mustang GT500 aka Elenore:
    (link fjernet)


  • #7   21. apr 2009 Alt udført lak arbejde tagget's med min signatur, det hører sig med når man er landskendt i de kredse.

    Vil ikke udelukke jeg sagtens kunne lave dem med tiden, men jeg har en gammel sportsvogn jeg har haft stående stille i 3år og nu skal den altså ud på gaden igen, så har lukket helt af for andres projekter resten af året smiley


  • #8   21. apr 2009 Hvad er det for en gammel sportsvogn? smiley Håber da at du viser den frem?
    Hvad skal der laves på den?


  • #9   21. apr 2009 Var lige inde og lure: En Toyota MR2. Din anden så vidt jeg kan se? Ærgerligt med den blå: noget hø, når folk ikke overholder deres vigepligt: Mange MCister der dør eller kommer alvorligt til skade fordi folk kører ind i dem selvom de skulle holde deres vigepligt smiley Er (7-9-13) endnu ikke blevet "klippet" af en bilist - men man ved jo aldrig...

    Men din MR2 er lækker - men havde håbet det var en noget ældre sportsvogn smiley Nogle af de - undskyld jeg siger det, tag det ikke som noget dårligt - lidt sjovere: en ældre englænder, eller en benz-sluger af en amerikaner smiley
    Er selv vild med de gamle (ja ok - og nye smiley ) engelske sportsvogne smiley Drømmen er klart en MG B og en MB B GT (den lukkede) - de er lækre at køre. Det sjoveste jeg endnu har kørt er nu en Morris Minor 1000 Cabriolet - men syntes også den er ubehagelig, Minor 1000, for syntes sædet er for langt nede...
    Var engang ved at spøge om en prøvetur i en Aston Martin DB 8 Vintage - men regnede ikke med at Jaguar House Denmark ville lade en knægt på 19 låne en 2,8 millioner sportsvogn smiley Men syntes faktisk også den var ubehagelig at sidde i - igen syntes sædehøjden var for lav smiley


  • #10   21. apr 2009 Meget smukke billeder, du har lavet :o)

  • #11   22. apr 2009 Yuri - der er en væsentlig grund til jeg IKKE vil ha ældre engelske biler. De er pilrådne! Desuden så er jeg total center-motor afhængig. Har det bedst med en bil med en del potentiale i, og der er japanerne stærkt overlegne.
    Skal have en stingray når jeg er udlært til næste sommer, at have en SÅ gammel bil er for stor en økonomisk balast under læretid.

    MR2 er en lang historie, den har været stjålet og smadret/vandskadet, så har skiftet alt ud i den, for at den overhovedet havde en chance for at ku fungere igen.
    Så der er en masse el jeg skal ha lavet igen, samt venter jeg på dele fra Japan til undervognen.


  • #12   22. apr 2009 Helt enig: Engleske biler skal man VIRKELIG pusle om hele tiden! De skal bare se en regnsky og så får de "fregner" over det hele...
    Er selv Ford-mand - men handler det om motorcykler er det klart Yamaha eller BMW (selvom jeg kigger på en Ducati for tiden).

    Ford har kun ét problem: Rust er standardudstyr! Men deres motorer er umulige at slå ihjel! Har flere gange forsøgt smiley Men de bliver hurtigt syge i vangerne.
    Ville gerne have en Saab eller Volvo - deres motorer kan også tåle til lidt af hvert, og de kan klare de danske forhold som en mis! Men deres design halter noget bagud for de fleste modeller: Til gengæld æder en '87 Saab 900 din MR2 til morgenmad smiley
    ... men ak! De er alt for dyre i forsikring smiley
    Volvoen er også for farlig at køre i: Rammer man en person mens man kører på koblingen (altså 1-5 km/t) så død de på stedet smiley Det er jo ikke en bil men en panseret mandskabsvogn: Bilernes Stig Tøfting (hvis der er nogen der kan huske ham smiley )

    Mmm, en Corvette Stingray *savle-savle* Kunne godt tænke mig en '68 Pontiac GTO ((link fjernet) eller en Ford Mustang (ældre end 1970) - men det er biler der skulle stå beskyttet hele tiden og kun køres på når vejret og vejen var rigtig smiley

    Men på biler er jeg helt omvendt end på motorcykler: Hellere massere af krom end massere af lir!


  • #13   22. apr 2009 MR har std 0-100 på 6.5sek såååeeh ved nu ikke helt hvor ringe det er i betragtning af den er så gammel smiley

    Men nu har jeg kørt meget på bane så jeg hører til i vogne der kan gribe fat i voldsomme sving, og der er centermotere altså bare en tand bedre - men så også 100x farligere i de forkerte hænder.



  • #14   23. apr 2009 Helt enig smiley
    Centermotore er også lækre på en bane smiley

    Glæder mig til at jeg får taget mig sammen til at tage bane licens... Men frygter lidt jeg ikke har råd til det i længden - at lægge en Ducati ned i et sving er rimelig peberet...

    Personligt er jeg selv nervøs for når jeg tager kortet om hvor vidt jeg bør skrive testamente allerede nu: Den Ducati jeg har i kikkerten har en topfart på 220 km/t - der går nok noget tid før jeg tør trykke den af, men kan godt være det skal prøves engang - under sikre forhold... Men sker der uheld med 220 km/t er chancerne for at overleve er der - men er også ganske små smiley
    Har dog set folk ryge af (og af H****** til) med 190 km/t og rejser sig op og går væk.
    Selv har jeg været nede og ligger på både 10 km/t, 60 km/t og 70 km/t - uden at komme noget til (hvis man ser bort fra en øm overarm).
    .. og så kan jeg hilse at sige at 150 kg dødvægt er tungt at løfte når man ligger under det og den ene arm spænder - nåja: Og man heller ikke har lyst til at mase sin ankel smiley

    Btw:
    Spurgte Louis ang. hjelmen om den kunne tåle airbrush, og fik følgende svar:
    "Dear Mr.Kjolsen ,

    thank you for your e-mail.

    On subsequent coating and Embellish with stickers
    should be taken, however, because paints and adhesives
    can contribute to the embrittlement of the thermoplastic material lead.


    With best regards
    Louis Team

    i.A. Anette Henkel
    order-service"
    Kan være det bare er mig, men syntes svaret er lidt sort smiley


  • #15   23. apr 2009 Som jeg kan tyde det skriver han ganske rigtig at lim og lak kan nedbryde den thermoplastik hjelmen består af ....

  • #16   23. apr 2009 Ja det er jo "almindelig kendt" - men syntes ikke det gav svar om hvorvidt en Probiker X4 hat kan tåle airbrush paint eller ej - eller hvor jeg evt. kunne finde den infomation smiley

    Kan være jeg skal prøve at kontakte Probiker.de - deres produktions team må vel kunne svare på det


  • #17   23. apr 2009 Det skader aldrig at spørge.

Kommentér på:
Airbrush

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce