{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

M S
M S
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205

Killing nr. 2 - hjælper det? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle beretninger, om anskaffelse af endnu et missebarn, når nu nr. 1 missebarn er en smule vild. Vi har for 2 uger siden fået vores dejlige hunkilling hjem, men hun har meget energi, og vil gerne lege (vildt) med vores hænder og fødder. Vi overvejer nu kraftigt at anskaffe os en legekammerat til hende.

Vi kan jo læse at det er noget som mange anbefaler, men er der nogle herinde fra, som har set det virke? Er din kat blevet roligere/leger mindre aggresivt efter at have fået sig en legekammerat?

//M

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing nr. 2 - hjælper det?
  • #2   14. aug 2012 Jepsen

• #3   14. aug 2012 Hov, altså ja det vil sikkert hjælpe.
    Har ik kunnet mærke forskel da vi havde to.

• #4   14. aug 2012 Det vil helt klart hjælpe at få nr. 2, men det skal være en på ca samme alder, men husk lige på at energien ikke daler på en killing bare fordi den får en legekammerat, det betyder blot at de tager den vilde jagt efter hinanden gennem lejligheden/huset, det er jo det der er charmen ved at anskaffe sig en killing eller 2. smiley
    Men den vilde leg med jer vil ophøre hvis i bare sørger for ikke at opfordre til det. smiley

• #5   14. aug 2012 Tak for svar :o) Helt enig i at energien jo er den samme, men jeg tænker også, at det er med til at udvikle dem, og køre dem trætte på en anden måde, end når de leger med mennesker og deres legetøj. :o) Jeg synes jo hun er skøn når hun tager den i fuld galop gennem lejligheden, men jeg får lidt dårlig samvittighed over, at hun ikke har en legekammerat, af samme størrelse :o)

• #6   14. aug 2012 M S, ja der er ikke noget mere livsbekræftende en at se sin kat tage den helt store tur gennem lejligheden/huset smiley
    Jeg giver dig ret i at de udvikler deres leg på en meget bedre måde når de er 2, jeg har desværre kun en, og fortryder så meget at jeg ikke gav hende en legekammerat mens tid var, men nu er det for sent, prøvede for et par år siden, og det ville hun slet ikke være med til, samt det har vist sig at jeg med katte allegi kun kan tåle en kat i huset, hun virker nu ikke som om det genere hende at være alene, men da hun var killing havde det været bedre..

• #7   15. aug 2012 Det bedste jeg nogensinde har gjort, var at anskaffe mig kat nummer 2 smiley
    Min første, Neko, var nemlig alt for vild - løb rundt, sprang på hænder og fødder, bed og kradsede. Men da jeg så fik nummer 2, gik der lige et par dage, og så var de gode venner. Nu er Neko stille og rolig, MEGET mere kælen, og får brugt alt sin energi på at lege med den anden kat.

• #8   15. aug 2012 Dejligt med nogle historier :o) Tror vi er enige om at der må komme en nr. 2 :o) Og imorgen skal vi kigge på større lejlighed. Jubii.. Så bliver der masser af plads at boltre sig på smiley

Kommentér på:
Killing nr. 2 - hjælper det?

Annonce