1.141 visninger
|
Oprettet:
Killing nr. 2 - hjælper det? {{forumTopicSubject}}
Halløjsa.
Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle beretninger, om anskaffelse af endnu et missebarn, når nu nr. 1 missebarn er en smule vild. Vi har for 2 uger siden fået vores dejlige hunkilling hjem, men hun har meget energi, og vil gerne lege (vildt) med vores hænder og fødder. Vi overvejer nu kraftigt at anskaffe os en legekammerat til hende.
Vi kan jo læse at det er noget som mange anbefaler, men er der nogle herinde fra, som har set det virke? Er din kat blevet roligere/leger mindre aggresivt efter at have fået sig en legekammerat?
//M
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Har ik kunnet mærke forskel da vi havde to.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men den vilde leg med jer vil ophøre hvis i bare sørger for ikke at opfordre til det.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg giver dig ret i at de udvikler deres leg på en meget bedre måde når de er 2, jeg har desværre kun en, og fortryder så meget at jeg ikke gav hende en legekammerat mens tid var, men nu er det for sent, prøvede for et par år siden, og det ville hun slet ikke være med til, samt det har vist sig at jeg med katte allegi kun kan tåle en kat i huset, hun virker nu ikke som om det genere hende at være alene, men da hun var killing havde det været bedre..
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Min første, Neko, var nemlig alt for vild - løb rundt, sprang på hænder og fødder, bed og kradsede. Men da jeg så fik nummer 2, gik der lige et par dage, og så var de gode venner. Nu er Neko stille og rolig, MEGET mere kælen, og får brugt alt sin energi på at lege med den anden kat.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Killing nr. 2 - hjælper det?