{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Klikkertrænings videoer {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg synes at bemærke at klikkertræning af katte ikke er vildt anerkendt i Danmark, specielt fordi det er svært at finde nogen uddyende videoer om emnet, og når jeg spørger til tricks herinde, så får jeg meget begrænset svar.

Så jeg tænkte at det ville jeg lave om på smiley For klikkertræning er utrolig sjovt, både for dig og katten! Og det gavner især katte der keder sig, og måske begynder at opføre sig upassende af den årsag.

Så jeg har på youtube lavet nogen videoer om klikkertræning med forklaringer til.. Min playliste er endnu ikke så lang (4 videoer) men jeg kommer selvfølgelig med flere smiley Se dem her: http://www.youtube.com/playlist?p=150FA1063F36DCD6 (Hvis linket ikke virker: gå på youtube og søg efter 'Klikkertræning af katte' - jeg hedder Giesji derinde)

Hvis I har forslag til tricks eller noget I vil have uddybet i en video, så vil jeg gerne høre om det smiley Ind til videre viser jeg nogen af de tricks Oliver allerede kan, så det kan være svært at sætte sig ind i hvordan en kat der ikke har prøvet det før gør, da Oliver jo gør det hele fint fra starten. Derudover søger jeg også nye tricks at lære ham smiley

Fortæl mig hvad I synes om videoerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikkertrænings videoer
Kommentér på:
Klikkertrænings videoer

Annonce