{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så begynder vi at gå i parken
  • #1   10. nov 2010 Har du ikke lige oprette et emne omkring dette?

• #2   10. nov 2010 jo, men det er ikke sikkert de svar hun fik faldt i hendes smag

• #3   10. nov 2010 Anne-Mette hvis det er fordi du har besluttet dig for
    at Nala skal i parken, så vil jeg råde dig til at finde et
    sted i parken hvor hunde SKAL gå i snor og så tage
    det samme sted hver gang, så hun langsomt vænner
    sig til stedet... Held og lykke.
    Men når det så er sagt, så synes jeg at det er en dårlig idé.

• #5   10. nov 2010 prv så vidt muligt at undgå hunde, så de ikk blir tirret.. det går jo både ud over dem og jer så..
    så ha styr på din kat, ikke bare fræser rundt i snoren, men kan gå normalt i den..

jeg ville måske ikke starte ud med parken hvis det er første gang.. så find hellere et stille og roligt sted, en park er der ofte løse hunde osv

• #7   10. nov 2010 jeg har selv kat. den var indekat i det 1 år af den liv, så blev den udekat, og nu indekat igen, og der har ingen problemer været og hun jamrer ik for at komme ud eller noget som helst andet.. hun er så også stereliseret, måske det lige har lidt at sige også..
    men det behøver ik give problemer, men den vil nok gerne ud måske mere end du gider, når først de første 14 dage hvor det er nyt og sjovt er overstået..

• #8   10. nov 2010 Kan kun sige det samme som Jesper..

- Hvad er grunden til du opretter et emne til ?

• #9   10. nov 2010 Jeg synes også det er en rigtig dårlig ide´. Din kat er vant til at gå inde i varmen hvor du sikkert har 20grader og kommer ud i kulden hvor den ikke er vant til at værre. Den kommer tll at fryse lige så meget som dig hvis ikke mere. Mine katte kommer kun i kattegård om sommeren og er en måned siden de har været derude fordi det er for koldt nu. De katte der lever ude kan sagtens klare kulden da de danner pels efter det , men det har din jo ikke gjort når den kun har været inde, tænk på det !!

• #10   11. nov 2010 vores Tøffe har en indhegning (noget af terassen og lidt af haven) for øjeblikket gider han ikke at være derude, tror også det er lidt koldt nu, selv om han har meget pels som brite. Nej jeg ville bestemt ikke begynde at gå tur med min kat, og da slet ikke hvis jeg først skulle transportere den i kasse. Katten bliver jo bare forvirret og stresset..

Kommentér på:
Så begynder vi at gå i parken

Annonce