577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tisser på kærstens ting Tisser på kærstens ting

Min lille hankat på 8 mdr er begyndt at tisse på vores ting *grr* men underligt nok er det KUN på min kærestes ting...

Har hørt at de kan begynde at tisse rundt omkring når de ikke er kastereret, men jeg skal også have fat i dyrlægen i næste uge da han i forvejen skulle kastreres snart...

Mit spørgsmål til jer er: Hvorfor tisser han KUN på min kærestens ting?!?
Det er kun på hans dunjakke og hans dyne.... hans dyne har han tisset på 3 gange indenfor 3 uger nu og kæresten er ved at være rimelig træt af det.....

Håber nogle kan komme med noget hjælp....

Hilsen Heidi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på kærstens ting
  • #1   31. dec 2005 Dominans...?

• #2   31. dec 2005 Det kan også være af ren provokation. Det har jeg hørt er meget udbredt. Hvis din kæreste fx. har gjort noget som din hankat kan være blevet irriteret over, eller måske af ren jalousi. -Hvis din kæreste nu har kysset liiidt for meget på dig og har glemt hanmisseren eller skubbet ham væk. Der kan være mange ting der gør det!
    Hvis I snart får ham neutraliseret er I i hvert fald det skridt videre at urinen ikke lugter helt så kraftigt.. Sølle trøst, ved det godt. Ved faktisk ikke hvad I kan gøre ved det, men forhører mig gerne.
    Held og lykke med det hele

• #3   7. jan 2006 Det er ren provokation

Jeg har en gang haft en lidt højrystet meningsudvæksling med min mand... Leia sad og kigge fra den en til den anden og da hun var helt sikker på at Jan så det gik hun hen og tissede på hans tøjbunke og hold øjenkontakt i mens.
    "Jeg holder med min mor" - sagde hun tydeligvis

• #4   26. jan 2006 Jeg har haft det samme problem med min en af mine han katte... Jeg tog på biblioteket og lånet en masse bøger og der stod der noget interessant...
    Katte er vant til en bestem duft i deres hjem. Nu ved jeg ikke hvor længe du har haft din kæreste og om i bor sammen. Men det katten gør når den tisser forskellige steder, det er at den blander sin egen lugt med hans... På den måde føler den sig mere tryg... Det kan være fordi i har mange gæster eller hvis din kæreste er forholdvis ny i hjemmet. Det er ikke for at provokere! Det ligger i hans natur... kattens, din kæreste og din lugt blandet sammen, det er tryghed for katten! Det er hans territorium! Håber du forstår det jeg skriver ellers skriv det, så skal jeg prøve at forklare det nærmere! Det er et problem der snart er ovre tror jeg! Der gik ikke mere end et par uger hos min kat så stoppede han med det!

• #5   26. jan 2006 Hej

Tak for alle jeres svar.

Terkel har ikke tisset på kæresten ting siden slutningen af december nu så det er dejligt smiley

Lea s: Nej kæresten er ikke ny. Vi har været sammen i over 3 år og bor sammen og har gjort det hele tiden mens vi har haft terkel. Vi har heller ikke mange gæster eller noget.

Han er til gengæld MEGET reserveret når der kommer nye mennesker ind i huset. Selvom vi har haft ham i ca ½ år så er han stadig en smule bange for min kærestes søn der er her hveranden weekend. Men underligt nok er det næsten kun mænd/drenge han er "bange" for og bestemt ikke kvinder. De skal smigres på med det samme. Måske det igen kan have noget med dominans at gøre som nogle foreslog? At han kun føler sig truet af mænd fordi kvinderne er hans mødre/kærester alle sammen?!?

Endnu engang tak for jeres svar :o)

Hilsen Heidi

Kommentér på:
Tisser på kærstens ting

Annonce