{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Transportboks {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har et problem med den ene af mine katte, Han er meget dårlig til at være i transportkasser.
Når vi stiller en åben transportkasse på gulvet leger han gladligt iden og undersøger den fra alle vinkler. Men så snart lågen lukker flipper han ud. Han har endda kradset sin næse op ved at gnide den mod siderne af kassen. Vi har prøvet at ligge et stykke stof over med det trak han bare ind i kassen.

Er der nogen der har nogen erfaringer med at lære deres katte at være i transportkasse vil vi meget gerne høre om det da vi er ved at løbe tør for ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transportboks
  • #1   15. feb 2010 Min kat er heller ikke glad for hans transport kasse. Jeg bruger feliway til at sprøjte på tæppet indeni kassen ca. 10 min før han skal ind i den. Det virker godt på min kat og får ham til at slappe mere af. Ligger også et tæppe over transport kassen på rejsen. Hvis du ikke kender feliway kan det købes hos dyrehandleren eller dyrlægen.

• #2   18. feb 2010 Vi har to katte.. Den lille vi har (eller den yngste) han eeelsskeeeeeer sin kasse, fordi han forbinder den med at komme ned til sine legekammerater. Selv efter hans kastration igår, kunne jeg banke lidt i toppen på kassen, også kravlede han fint ind og satte sig.. Jeg havde været nervøs for at han nægtede, nu vi havde forladt ham i den.. Men det gik helt fint.. Vi har simpelthen vendt ham til at den altid står et sted, og han har "helle" når han er derinde..

Tilgengæld har vi en gammel mis, som går helt amok i sin kasse, og hun er immun over for Feliway og alt andet duft halløj... Vi har før sprøjtet ting ind i katteparfume osv. Hun er total ligeglad.. Så hvis nogen kommer med et godt råd til at træne kassen, så vil vi også gerne vende hende til kassen... Hun hader den kasse miaver som om hun bliver slået smiley Men det er så heller ikke os der har opdraget hende de første 11 år af sit liv..

Kommentér på:
Transportboks

Annonce