Hjælp min kat går på potten! :-) {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har de to skønneste killinger herhjemme, som bruger min lille søns potte!!! Min søn bruger ikke potten, da han ikke gider - så stilte den på badeværelset hvir kattebakken også er, og igår opdagede jeg så tis i den... hmm tænkte jeg godt gået til min søn og undrede mig lidt over at jeg ikk havde opdaget at han havde lavet på potten... så idag da jeg står op er der både tis og stort i potten!! Men dcet var godtnok katte pølle kunne jeg se jeg og min mand flækkede sammen af grin. Hmm hvorfor vil de hellere bruge potten end kattebakken? haha det var jo meningen min søn skulle blive renlig herhjemme - men det ser ud til at vi har fået vores to katte renlige! de laver ikke andre steder.......
Nogle der har hørt om sådan noget før??
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 216
2 af mine katte elsker at tisse i hhv i håndvasken eller i badet, det er jo fint nok, for det er lige til at skylle ud, så jeg brokker mig slet ikke
Masser af hilsner
Susan
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Ej, det kan jeg godt se er lidt trælst... Prøv at flytte den væk, når ikke jeres søn skal bruge den. Det kan jo være, at de bruger bakken igen, når ikke de har andre alternativer!?!
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
aldrig hørt om sådan en opførgelse....
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
hmm nej min er bare sådan en lille potte som står på gulvet
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 104